Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1396
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1392

Følg bodybuilding.dk på

slankepiller og styrketræning

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Er der nogen som har erfaring med dette produkt; http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-weig ... -251p.html
- Jeg overvejer at begynde at tage det, men vil forinden gerne vide om det vil have nogen effekt på min styrketræning, og om det har nogen betydning for indtagelse af proteinpulver?

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Maskinen skrev:Er der nogen som har erfaring med dette produkt; http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-weig ... -251p.html
- Jeg overvejer at begynde at tage det, men vil forinden gerne vide om det vil have nogen effekt på min styrketræning, og om det har nogen betydning for indtagelse af proteinpulver?

Jeg er lidt i tvivl om hvorfor bruge penge på Weight reduktion?
For bedste resultat anbefales det at anvende produktet i kombination med en kaloriereduceret diæt og et energisk træningsprogram.

Udfra det jeg opfatter så handler det blot på om man skal være i kalorieunderskud samt et træningsprogram med cardio i som er det vigtigste. Også bare drikke noget proteinpulver som du allerede bruger i forvejen. For at tabe dig skal du være i kalorieunderskud så du vil nok i træningscenteret muligvis være mere udmattet end du plejer at være samt vil du heller ikke opbygge så meget muskel som du plejer fordi du er i kalorieunderskud.

Jeg ved godt at jeg ikke svarer på spørgsmålet men der er ikke nogen mirakel kur mod vægttab eller fedtmasse. Det er hård træning med cardio og så kalorieunderskud.

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Logbog: Ingen logbog

kinky_fætter skrev:
Maskinen skrev:Er der nogen som har erfaring med dette produkt; http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-weig ... -251p.html

Jeg er lidt i tvivl om hvorfor bruge penge på Weight reduktion?
For bedste resultat anbefales det at anvende produktet i kombination med en kaloriereduceret diæt og et energisk træningsprogram.

Udfra det jeg opfatter så handler det blot på om man skal være i kalorieunderskud samt et træningsprogram med cardio i som er det vigtigste. Også bare drikke noget proteinpulver som du allerede bruger i forvejen. For at tabe dig skal du være i kalorieunderskud så du vil nok i træningscenteret muligvis være mere udmattet end du plejer at være samt vil du heller ikke opbygge så meget muskel som du plejer fordi du er i kalorieunderskud.

Jeg ved godt at jeg ikke svarer på spørgsmålet men der er ikke nogen mirakel kur mod vægttab eller fedtmasse. Det er hård træning med cardio og så kalorieunderskud.

Han vil nedbryde muskelmasse; være i katabolsk tilstand.
Meget cardio + kalorieunderskud = du taber relativt meget fedt, men samtidig også relativt meget muskelmasse.
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

Reputation point: 0

Jeg har selv produktet, men fik det vist ikke brugt ordentligt, så syntes ikke der var en forandring i min vægt.

Jeg er så begyndt at drikke mindre alkohol, og det gjorde tricket for mig i første omgang :)
If the bar aint bending, you are just pretending!

http://www.bodybuilding.dk/you-got-to-pump-it-up-t61404-120.html#p1603747 - Min log!

Reputation point: 25

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Ultimate Gym
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Tilbage til Kost & kosttilskud