Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hvor meget vejer du ?
Hvor længe har du trænet styrketræning / bodybuilding ?
Hvor længe har du trænet dødløft ?

B|aze skrev:Hvor meget vejer du ?
Vejer 106 kg, og igang med at tabe mig, skal gerne ned omkring 95, så jeg regner ikke med at stige voldsomt meget i styrke, det skal bare holdes ved lige.Hvor længe har du trænet styrketræning / bodybuilding ?
½ år - mest seriøst de sidste 3 månederHvor længe har du trænet dødløft ?
3 måneder

B|aze skrev:Hvorfor kan jeg ikke tage mere i dødløft?
Men i dødløft tager jeg ca. 3 X 8 X 80 kg. hvis jeg tager meget mere end det, bliver sådan lidt svimmel. Synes virkelig den er hård. Er jeg mærkelig eller hvad sker der?

ChrisG skrev:B|aze skrev:Hvorfor kan jeg ikke tage mere i dødløft?
Men i dødløft tager jeg ca. 3 X 8 X 80 kg. hvis jeg tager meget mere end det, bliver sådan lidt svimmel. Synes virkelig den er hård. Er jeg mærkelig eller hvad sker der?
Husk også at trække vejret ordenligt under øvelsen (dyb indånding når du trækker op, og udånding når går ned). Det kan være det er det som har gjort dig svimmel, måske?
Måske jeg er gal på den 
HAV skrev:B|aze skrev:Hvor meget vejer du ?
Vejer 106 kg, og igang med at tabe mig, skal gerne ned omkring 95, så jeg regner ikke med at stige voldsomt meget i styrke, det skal bare holdes ved lige.Hvor længe har du trænet styrketræning / bodybuilding ?
½ år - mest seriøst de sidste 3 månederHvor længe har du trænet dødløft ?
3 måneder
Jamen så er det ikke så unormalt, at dit dødløft ikke er "tungere".
Se i forhold til dit bænkpress f.eks.samt den tid du har trænet..
Men bliv ved med at træne dit dødløft samt din teknik og når du så kommer længere frem i træningen kan du prøve kræfter med en dødløftcyklus af en art, hvis du forsat ønsker at stige i DL.
Tag evt. et kig i denne artikel vedr. dødløft for mere inspiration:
artikler/bodybuilding/doedloeftnoeglentilmassivryg.php
Men bibehold din tålmodighed - Rom blev jo ikke bygget på én dag

ChrisG skrev:B|aze skrev:Hvorfor kan jeg ikke tage mere i dødløft?
Husk også at trække vejret ordenligt under øvelsen (dyb indånding når du trækker op, og udånding når går ned). Det kan være det er det som har gjort dig svimmel, måske?

andsch skrev:ChrisG skrev:B|aze skrev:Hvorfor kan jeg ikke tage mere i dødløft?
Hehe... Jeg har altid gjort det omvendtMåske jeg er gal på den
Må lige følge med her...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster