Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1483
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1480

Følg bodybuilding.dk på

slet mig

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

slet
Sidst rettet af kredace 16. dec 2010, 01:17, rettet i alt 2 gange.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

kredace skrev:Hej alle,

Dette er mit første indlæg, så hej til alle - og håber I vil tage godt imod mig :-)

Jeg har for nyligt indkøbt en såkaldt 'muskelmarkeringspakke' hos link slettet, som jeg har modtaget idag.

En "muskelmarkeringspakke". Jesus kristus, sikke et navn.
Det er ikke kosttilskud der afgør om du bliver markeret eller ej.

Jeg er første gangs indtager af disse kosttilskud, så jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal indtage produkterne, så tænkte at jeg kunne få noget hjælp af jer.

Så du har købt ting i dyre domme uden egentlig at vide hvad det er?

Jeg har modtaget følgende;

Stacker Black Burn (120 kapsler)
Xpand Nitrid oxide reactor (240 kapsler)
NO-Xplode, n-tensity technology - noget pulver halløj.
NO-Xplode igniter shot?
Flydende amino
Protein pulver

Mit mål er at smide 5-10kg og selvfølgelig gaine muskelmasse.

Hvordan skal jeg indtage de forskellige produkter, for at få mest optimalt udbytte?

På forhånd tak,

Kredace

NO xplode er pre workout præparater (dvs. til før træning) der skal booste dig lidt op. Det samme gør koffein piller eller en kop kaffe.
Flydende amino er bare nedbrudte proteiner der derved er lettere optageligt
Proteinpulver er... ja, proteinpulver.

Ingen af dem vil hjælpe dig direkte til et vægttab, desværre. Man kan twiste den lidt og sige at hvis koffeinen gør at du føler dig mere oplagt og derved træner lidt hårdere, så hjælper det dig jo med at tabe dig, men så vrider man også karkluden en del.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan

Og virke, det må den, for de sponsorerer jo "de flotte kroppe fra Sommer i Sunny Beach"

Billede

Instant rippedness
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

kredace skrev:Hej alle,

Dette er mit første indlæg, så hej til alle - og håber I vil tage godt imod mig :-)

Jeg har for nyligt indkøbt en såkaldt 'muskelmarkeringspakke' hos link slettet, som jeg har modtaget idag. Jeg er første gangs indtager af disse kosttilskud, så jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal indtage produkterne, så tænkte at jeg kunne få noget hjælp af jer.

Jeg har modtaget følgende;

Stacker Black Burn (120 kapsler)
Xpand Nitrid oxide reactor (240 kapsler)
NO-Xplode, n-tensity technology - noget pulver halløj.
NO-Xplode igniter shot?
Flydende amino
Protein pulver

Mit mål er at smide 5-10kg og selvfølgelig gaine muskelmasse.

Hvordan skal jeg indtage de forskellige produkter, for at få mest optimalt udbytte?

På forhånd tak,

Kredace

http://www.yougotrickrolled.com/

Geografisk sted: Herlev

må give de andre ret.. U got punked..
Kan du gætte hvem jeg er? Jeg er ALUN! Den mægtigste og viseste troldmand i norden muhaha.

Geografisk sted: østerbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 200.00

Må man spørge hvad du har ofret på denne super muskelmarkeringspakke?
WOOAP! WOOAP!

M0TH 4FUKH4!

Dingo 1 - Muskelmarkeringspakke 0
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Jeg er da udemærket godt klar over, at jeg ikke kan sidde på min flade og regne med at kiloerne rasler af.

Jeg har lagt en kost- samt træningsplan som jeg skal følge nøje. Dette er blot et tilskud, til min træning og kost.

Jeg har fået det uhyre billigt og det er den eneste grund til, at jeg har købt det. Jeg har ikke selv kunne bestemme hvilke produkter der blev lagt i pakken, derfor mit indlæg.

Men tak for.. ingenting?

Det no-xlpode ville nok være bedst inden træning eller under og det der stacker black burn er det nogle slanke piller eller hvad? protein pulver indtager du efter træning som regel

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Cityform Fitness Club Hjørring

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Dødløft: 160.00

kredace skrev:Jeg er da udemærket godt klar over, at jeg ikke kan sidde på min flade og regne med at kiloerne rasler af.

Jeg har lagt en kost- samt træningsplan som jeg skal følge nøje. Dette er blot et tilskud, til min træning og kost.J

eg har fået det uhyre billigt og det er den eneste grund til, at jeg har købt det. Jeg har ikke selv kunne bestemme hvilke produkter der blev lagt i pakken, derfor mit indlæg.

Men tak for.. ingenting?

Hvordan ser dit program og din kost så ud?

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Cityform Fitness Club Hjørring

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Dødløft: 160.00

kredace skrev:Jeg er da udemærket godt klar over, at jeg ikke kan sidde på min flade og regne med at kiloerne rasler af.

Jeg har lagt en kost- samt træningsplan som jeg skal følge nøje. Dette er blot et tilskud, til min træning og kost.

Jeg har fået det uhyre billigt og det er den eneste grund til, at jeg har købt det. Jeg har ikke selv kunne bestemme hvilke produkter der blev lagt i pakken, derfor mit indlæg.

Men tak for.. ingenting?

du lyder til stadig at være på begynder-stadiet. derfor er det helt ude i hampen at du køber alle mulige fancy kosttilskud, i stedet for bare at fokusere på de helt basale ting, som din normale kost osv...
fred være med at man drikker en protein-shake om dagen som supplement, men at du går ud og køber ting som du overhovedet ikke aner hvad er, er direkte åndssvagt.

men ja som ronzefar siger: hvordan ser din kost og træning ud?
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Haderslev

Træner her: fitnessone

Styrkeliste
- Bænkpres: 147.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Quoted brugerkommentar fra salgsiden vedr stacker, no osv..

De første to uger var resultaterne overlegne. Jeg tabte på dne første uge 1,5 kg ren fedt og tog ½ kg muskelmasse på. Der er 200 mg koffein i en pille og jeg var ustoppelig i træningscentret. Havde så meget styrke, udholdenhed, som j aldrig har haft hele livet. Blev virkelig høj af det, men efter 1-2 uger stoppede denne effekt, da kroppen vænner sig til koffein. Dog er situationen nu, at jeg har taget 3 kg fedt p over to uger. Ved ikke om det skyldes produktet...

Dette produkt virker ret godt på mig men er dog lidt bange for om der er steroider i eller om man kan blive sterid af det så hvis i kan hjælpe med at svare på dette det ville være stor hjælp.??

har aldrig prøvet et produkt så godt som ....... har kun trænet med det i en uge ca og har ikke trænet i over et år men kan gå ned og træne dag efter dag, uden at få rigtig ondt .kan kun anbefale det for de holder sku hvad de lover.prøv det!!

Efter at have taget hele indhold har jeg taget 2-3 kg på ren muskler. Bøtten holder i ca. 40 dage synes det virker ok på en naturligt måde. Ulempen er nok at man kan ikke sove om natten den første stykke tid, så jeg anbefaler man tager den min. 6 timer før man skal sove.

Jeg kan tydelig mærke det efter første træning med det. man føler sig 100% klar til at træne i flere timer, og vil bare fortsætte. det er en meget god kombination at man ikke bare bliver stor og pumpet af det, men samtidig meget markeret
.

Kosttilskud og teenagedrenge, er og bliver en dårlig kombi..
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

Ryan skrev:Quoted brugerkommentar fra salgsiden vedr stacker, no osv..

De første to uger var resultaterne overlegne. Jeg tabte på dne første uge 1,5 kg ren fedt og tog ½ kg muskelmasse på. Der er 200 mg koffein i en pille og jeg var ustoppelig i træningscentret. Havde så meget styrke, udholdenhed, som j aldrig har haft hele livet. Blev virkelig høj af det, men efter 1-2 uger stoppede denne effekt, da kroppen vænner sig til koffein. Dog er situationen nu, at jeg har taget 3 kg fedt p over to uger. Ved ikke om det skyldes produktet...

Dette produkt virker ret godt på mig men er dog lidt bange for om der er steroider i eller om man kan blive sterid af det så hvis i kan hjælpe med at svare på dette det ville være stor hjælp.??

har aldrig prøvet et produkt så godt som ....... har kun trænet med det i en uge ca og har ikke trænet i over et år men kan gå ned og træne dag efter dag, uden at få rigtig ondt .kan kun anbefale det for de holder sku hvad de lover.prøv det!!

Efter at have taget hele indhold har jeg taget 2-3 kg på ren muskler. Bøtten holder i ca. 40 dage synes det virker ok på en naturligt måde. Ulempen er nok at man kan ikke sove om natten den første stykke tid, så jeg anbefaler man tager den min. 6 timer før man skal sove.

Jeg kan tydelig mærke det efter første træning med det. man føler sig 100% klar til at træne i flere timer, og vil bare fortsætte. det er en meget god kombination at man ikke bare bliver stor og pumpet af det, men samtidig meget markeret
.

Kosttilskud og teenagedrenge, er og bliver en dårlig kombi..

Haha´ hvor er det sjovt:)
Kan du gætte hvem jeg er? Jeg er ALUN! Den mægtigste og viseste troldmand i norden muhaha.

Geografisk sted: østerbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Dødløft: 200.00

Men tak for.. ingenting?

Det var da også bare for at sikre at du vidste det. Og proteinpulver ved du forhåbentlig hvordan "fungerer". Aminosyrer, ca. det samme.

Pre workout produkterne har vi også skrevet hvornår du skal tage. Det lægger egentlig også i navnet.

Så selv tak
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Tilbage til Kost & kosttilskud