Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1301
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1298

Følg bodybuilding.dk på

Slettet

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Slettet
Sidst rettet af Andr274d 9. nov 2019, 15:55, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tag et standardiseret program eller køb et skræddersyet program hos en personlig træner. Det der holder på ingen måder.

1. For lidt frekvens
2. Du træner intet baglår
3. Biceps før brystøvelser??
4. Dødløft som den tredje øvelse??
5. 12 reps med dødløft?
6. Alt for lidt frekvens
7. Alt for meget arme. 3 øvelser til biceps/ triceps og 3 øvelser til ben? Din armtræning er 1/3 del af alt din træning.

Jeg kunne nok godt tilføje flere punkter, så lad mig sige det direkte. Beklager, men du har ikke viden, erfaring eller en specifik uddannelse som er god nok til at skræddersy et godt program til dig selv. Du vil få meget mere ud af at finde en personlig træner eller tage et standardiseret program.

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Squat: 135.00
- Dødløft: 170.00

Kostplan: Vis kostplan

andr274d.. Hvorfor laver du dit eget program? Når du tilsyneladende ikke har viden nok til det, og det er så nemt at finde gode programmer? .. Moeller har allerede påpeget flere mangler i "programmet", og som du måske kan se af hans post, så er det hele programmet den er gal med. Så jeg vil foreslå at du helt dropper det der program, og finder et nyt.

Du skriver du har prøvet flere 2-split programmer, og et hurtigt kig på din profil fortæller mig at du kørte fullbody indtil for 3 måneder siden, hvilket vil sige at du har skiftet program flere gange på 3 måneder. Du vil få meget mere ud af at et solidt program, og så holde dig til det i længere tid (+ 3 måneder). Hvis du gerne vil kører split, kan du jo kører B2B eller det her; http://news.bodylab.dk/artikler/2100-be ... kelgrupper.
Jeg vil dog også sige, at selv om dit mål er masse, så vil en periode med fokus på styrke gøre underværker i forhold til muskelvækst. Du bør seriøst overveje at kører et program som f.eks. SL5x5, det vil give dig et solidt styrkefundamet. Under alle omstændigheder et andet program end det du har forslået.
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 133.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog

Tr.Bjørn skrev:andr274d.. Hvorfor laver du dit eget program? Når du tilsyneladende ikke har viden nok til det, og det er så nemt at finde gode programmer? .. Moeller har allerede påpeget flere mangler i "programmet", og som du måske kan se af hans post, så er det hele programmet den er gal med. Så jeg vil foreslå at du helt dropper det der program, og finder et nyt.

Du skriver du har prøvet flere 2-split programmer, og et hurtigt kig på din profil fortæller mig at du kørte fullbody indtil for 3 måneder siden, hvilket vil sige at du har skiftet program flere gange på 3 måneder. Du vil få meget mere ud af at et solidt program, og så holde dig til det i længere tid (+ 3 måneder). Hvis du gerne vil kører split, kan du jo kører B2B eller det her; http://news.bodylab.dk/artikler/2100-be ... kelgrupper.
Jeg vil dog også sige, at selv om dit mål er masse, så vil en periode med fokus på styrke gøre underværker i forhold til muskelvækst. Du bør seriøst overveje at kører et program som f.eks. SL5x5, det vil give dig et solidt styrkefundamet. Under alle omstændigheder et andet program end det du har forslået.

Jeg er meget enig i det meste du skriver, men 3 måneder uden i hvert fald en form for blokke er for længe. Sheiko er glimrende eksempel for det med de 4 uger det varer, hvis man følger det i 2 omgange i succession, som mange gør, så vil din styrke i højere rep-ranges lider derunder. Derfor er de bedste "programmer" også en template at tage en simpel idé f.eks. linær periodisering eller DUP og så tage den seriøst. Hvis man gør det, og har ekstremt fokus på nogle få variabler såsom god form, frekvens, velfunderet øvelsesvalg og tilstrækkeligt mekanisk belastning, metabolsk stress og muskulær "skade" så mil foran de andre nytårs resolutionister.

Forøvrigt er det meget sjovt at Back to basics altid bliver anbefalet herinde til nybegyndere, når det program du linker til er væsentligt mere fornuftigt :)

Moody
Brugeravatar

Reputation point: 245

Logbog: Vis logbog

Hvordan opretter man et nyt emne? Altså mit eget forum, hvor folk kan kommentere

Reputation point: 0

Lukasjoel skrev:Hvordan opretter man et nyt emne? Altså mit eget forum, hvor folk kan kommentere
tryk forum, vælg kategori, tryk på knappen Nyt emne.

Reputation point: 200

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster