Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

winsilver skrev:Har længe tænkt på om Smith Bench press er lige så godt som BB Bench press ?

winsilver skrev:Har længe tænkt på om Smith Bench press er lige så godt som BB Bench press ?

Ludvig skrev:NOT TRUE!
Det er rigtigt at du ikke rammer ''støttemusklerne'' i smith som du gør i den frie bænk, men til gengæld rammer du brystet bedre, og det anbefales derfor i bb at skifte mellem fri og låst bænk. Jeg tror sågar der findes en video på disse boards som kommer i dybden med emnet.

Ludvig skrev:Umiddelbart ville jeg da mene skadespotentialet er større i den frie da den sender flere muskler i arbejde, og så har man jo altid et sikkerhedsnet i smith med hooks.
In any case, så er det vel også logisk at antage at smith vil give mere da du fokusere næsten udelukkende på pecs.

8800 skrev:Ludvig skrev:Umiddelbart ville jeg da mene skadespotentialet er større i den frie da den sender flere muskler i arbejde, og så har man jo altid et sikkerhedsnet i smith med hooks.
In any case, så er det vel også logisk at antage at smith vil give mere da du fokusere næsten udelukkende på pecs.
Hvorfor fokusere den udelukkende på pecs?
Skadespotentialet er netop større pga. den unaturlige bevægelsesbane og manglende træning af støttemusklerne.

Ludvig skrev:Umiddelbart ville jeg da mene skadespotentialet er større i den frie da den sender flere muskler i arbejde
Ludvig skrev:og så har man jo altid et sikkerhedsnet i smith med hooks.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster