Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moqensen skrev:Nej

mathias1989 skrev:Kort sagt: Næh ..
Hvis du vil bytte flad BB Bænkpres ud med en anden øvelse ville jeg ganske enkelt vælge at lave den samme øvelse med DB's i stedet.

Moqensen skrev:Nej

bds1 skrev:mathias1989 skrev:Kort sagt: Næh ..
Hvis du vil bytte flad BB Bænkpres ud med en anden øvelse ville jeg ganske enkelt vælge at lave den samme øvelse med DB's i stedet.
okay, og den virker lige så godt?:)

bds1 skrev:Moqensen skrev:Nej
det er bare fordi at min kammerat som plejer at stå bag mig i alm bænk ikke kan komme med idag, og så tør jeg sku ikke at bænke med mange kg

det er bare fordi at min kammerat som plejer at stå bag mig i alm bænk ikke kan komme med idag, og så tør jeg sku ikke at bænke med mange kg

mathias1989 skrev:bds1 skrev:mathias1989 skrev:Kort sagt: Næh ..
Det vil jeg mene, ja.
Nogle vil måske sige at den er endnu bedre fordi ROM kan forlænges lidt med DB's.

RonniLarsen skrev:mathias1989 skrev:bds1 skrev:mathias1989 skrev:Kort sagt: Næh ..
Det vil jeg mene, ja.
Nogle vil måske sige at den er endnu bedre fordi ROM kan forlænges lidt med DB's.
Men tilgengæld kan du køre tungere i alm. bænkpres. Jeg selv foretrækker alm. bænkpres.

Barbell skrev:Efter min mening kommer det "primitive" altid i første række, altså fri bænk, frie håndvægte og stænger. Hvis du kun vil vælge én af dem, skal du selvfølgelig tage almindelig fri bænk.
Derimod hvis du også godt kan lide Smith, så lav eventuelt et par set Smith Bench Press med rigtig wide grip, efter du er færdig med den frie bænk.

bds1 skrev:okay, tak for rådene ;) men hvad er failure?:)

Barbell skrev:bds1 skrev:okay, tak for rådene ;) men hvad er failure?:)
At lave reps til du ikke kan mere.

bds1 skrev:Barbell skrev:bds1 skrev:okay, tak for rådene ;) men hvad er failure?:)
At lave reps til du ikke kan mere.
hehe okay

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster