Er der nogle der kender til problemet, og evt. har en løsning på det? Jeg har prøvet google, men uden held, og jeg er efterhånden ved at være godt træt af at det skal tage flere minutter at læse en besked.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hippo skrev:Godt, så er det ikke kun min. Det begyndte os efter opdateringen.
Det er jo til at blive total idiot af at skulle scrolle igennem det hele hver gang.

MC skrev:Hippo skrev:Godt, så er det ikke kun min. Det begyndte os efter opdateringen.
Det er jo til at blive total idiot af at skulle scrolle igennem det hele hver gang.
Præcis - jeg er ved at gå amok!
Jeg troede at det kun var mig, og prøvede at installere android 2.2 igen. Derefter ville den ingenting, og jeg har nu været nødsaget til at lave et reboot tilbage til fabriksindstillingerne

Det kunne min gamle Nokia også finde på, hvis der var mange SMS'er der ikke var slettet.Muddii skrev:har selv HTC desire og når jeg får en sms og trykker på den for at åbne beskeden, kommer der pludslig en gammel sms op istedet![]()
Tror det en standart ting i HTC
En af mine kolleger anbefalede mig en HTC, da han viste mig sin helt nye IphoneDingo skrev:Og du anbefalede mig en Legend istedet for iPhone? Boy im glad I didnt listen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster