derfor søger jeg en personlig træner i jylland, som kan hjlæpe mig med at skræddersy en kostplan til mine behov. mod betaling selfølgelig.
er der nogen herinde der kan hjælpe mig, jeg bor selv i østjylland, så jo tættere på mig i huserer, jo bedre

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

flomse skrev:hej, jeg føler jeg er gået i stå med mit vægttab/cut. jeg er nået til et punkt hvor jeg ikke rigtig kommer videre, jeg må gøre et eller andet forkert.![]()
derfor søger jeg en personlig træner i jylland, som kan hjlæpe mig med at skræddersy en kostplan til mine behov. mod betaling selfølgelig.
er der nogen herinde der kan hjælpe mig, jeg bor selv i østjylland, så jo tættere på mig i huserer, jo bedreda det vil optimere muligheden for at mødes personligt. på forhånd tak mvh flomse.

flomse skrev:kender du en kostvejleder der kan hjælpe mig...? eller vil du hellere stille spørgsmålstegn ved, om jeg skal tabe mig eller ej.
jeg ligger omkring 8 i fedtprocent, måske en smule højere lige pt. men jeg vil gerne ned på 6% da jeg stadig har lidt fedt på maven, som jeg simpelthen ikke kan kome til livs. derfor søger jeg hjælp, da jeg ikke kan klare det selv.

Casper.S skrev:flomse skrev:kender du en kostvejleder der kan hjælpe mig...? eller vil du hellere stille spørgsmålstegn ved, om jeg skal tabe mig eller ej.
jeg ligger omkring 8 i fedtprocent, måske en smule højere lige pt. men jeg vil gerne ned på 6% da jeg stadig har lidt fedt på maven, som jeg simpelthen ikke kan kome til livs. derfor søger jeg hjælp, da jeg ikke kan klare det selv.
Regner du med at kostvejlederen klarer den for dig?
Med dit "problem", vil da være direkte spild af penge at investerer i en personlig træner. Læs lidt rundt omkring på nettet, og så vil du "hurtigt" være nede på de 6 %.

Jeg tror bare ikke at du skal forvente den hellige gral fra en kostvejleder - vedkommende kan helt sikkert hjælpe dig, uden tvivl. Men du kunne også hjælpe dig selv.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster