Jo da..
Kan da prøve at finde på et ganske udemærket program.. Det sker nok der er et par fejl i det da jeg nok ikk kan det hele i hovedet.. Men skal da prøve.. Skriver bare 3 *, Det betyder så 3 sæt af øvelsen fx (3*dips = 3 sæt dips) Gider ikke til at sige hvor mange reps i hvert sæt. Experimenter med det selv, det er nok det bedste.
dag 1 : bryst, triceps
Bryst øvelser = 3 * benchpress, 3 * Dumbell incline benchpress, 3 * Dumbell Flies, 3 * sitting bench
Triceps øvelser = 3 * frenchpress 3* Calmpress 3* 1 stor håndvægt bag nakke som køres op og ned, kan ikke navnet på øvelsen.
dag 2: ryg, biceps
Ryg øvelser = 3 * Barbell Bent over row, 3* chins, 3*træk til brystet, 3*dødløft
Biceps øvelser = Barbell curl, dumbell hammercurl, 1 enkelt håndvægt med underlag køres som db enkelt curl..
dag 3: skulder, ben
Skulder øverlser = 3 * db shoulderpress, 3 * military press, 3 * side lateralraise
Ben øvelser = 3 * squat, 3* leg curl, 3 * leg extention
Sådan kan et 3-split program se ud :-)
Du kan selv bestemme hvor mange sæt du vil køre på hvilke øvelser. Har bare skrevet 3 fordi jeg synes det er et godt udgangspunkt.
Du må selv bestemme hvor lange pauser du kører mellem sættene..
Kører selv med 20-30 sekunders pause mellem hvert sæt, og det fungerer virkelig godt på mig. Men eksperimenter lidt med det.