Hey bodybuilding.dk
Super fedt forum, så det tænkte jeg da også at jeg ville blive en del af. Havde oprindeligt postet denne under Logbog, men tror at dette er det rigtige underforum istedet for.
Jeg har et request som jeg håber at der er nogle der er friske på at følge op på.
Kort fortalt så søger jeg en "online" sparrings partner hvor emnet er træning og hvad der følger med. Dette er en mulighed for at begge kan snakke om alt hvad der rører sig mht træningen.
Grunden til at jeg søger dette, er at jeg utallige gange har kommet godt igang med træning for at gå kold efter 3-4 måneder hvor motivationen falder og man har brug for en til at komme tilbage i det rette spor
Jeg har før haft gode perioder, men når den første mur rammer en så er det vigtigt at blive ved med at presse og blive ved.
Fordelen vil også være at du får mulighed for at få og give ny inspiration til mig eller andre og at der hele tiden vil være et fælles omdrejnings punkt som holdes ved lige.
Det der er vigtigt at få snakket om er:
- Kost
- Træningspas
- Cardio eller crossfit
- Succeser og nedture
- Mål sætninger både korte og langsigtede
Grunden til at jeg søger en makker er at jeg gerne vil have en at dele alt det går godt, men også en der kan hjælpe når de hårde perioder træder ind (fordi de kommer uanset om man vil det eller ej).
Om mig:
Jeg er i relativ god form, men den kan altid blive bedre. Pt prøver jeg at træne 3 gange ugentlig samt at spice det op med en løbetur i ny og næ. Jeg går meget op i hvad jeg spiser og prøver at stræbe efter at det er "good, clean food"
Om dig:
Dine forudsætninger er hvad du kommer med. Om du er top atlet og har haft succes i mange år, eller om du læser denne post og tænker "jeg vil sku gerne snart i bedre form", er for mig ligegyldigt. Det vigtigste er at du går ind i projektet med en åben ånd samt at ville give dig selv 120% for at opnå netop hvad du vil sætte af mål.
Min ide er at det kunne foregå ved at vi tager en ugentlig snak over Skype på en 10 min hvor vi snakker om den forgangne uge og ugen der kommer. Dvs det er ligegyldigt hvor i landet du bor, så længe du kan sætte 10 min af en gang om ugen for at sparre. Hvis der er andre gode ideer til hvordan sådan et koncept kunne brygges sammen, er jeg mere end villig til at tage imod gode forslag.
Hvis du har lyst kan du skrive i posten eller en PM, både med opklarende spørgsmål eller hvad det skulle være.
Mvh A