Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

flamingopikken skrev:Undskyld jeg ikke bidrager med noget brugbart i dette post, men jeg må simpelthen lige vide:
Liggestem = Bænkpres? (Og "Dyn" går jeg ud fra = dynamisk?)
Stem = ?

charlie t skrev:flamingopikken skrev:Undskyld jeg ikke bidrager med noget brugbart i dette post, men jeg må simpelthen lige vide:
Liggestem = Bænkpres? (Og "Dyn" går jeg ud fra = dynamisk?)
Stem = ?
Dyn, dynamisk
Liggestem, bænkpres
Stem, skulderpres

kuglen skrev:jeg synes godt du kan følge det program der, men jeg forstår ikke hvorfor... du har dårlige knæ, og derfor træner du arme??? ville det ikke være smartere at rette sin træning med at styrke dine knæ i første omgang?

the-QB skrev:
Når han mærker irritation under DL og SQ, så er der jo ingen grund til at køre dem.. Det kan være at en pause er svaret på problemet, og det kan han finde ud af på denne måde

kuglen skrev:the-QB skrev:
Når han mærker irritation under DL og SQ, så er der jo ingen grund til at køre dem.. Det kan være at en pause er svaret på problemet, og det kan han finde ud af på denne måde
jeg har da ikke sagt at han skal kører dl og squat... jeg forslår bare at han retter sin træning mod at styrke sine knæ hvis de er et problem.. det hat jeg selv måtte gøre, så jeg ved hvor nederen det er.. men tro mig.. det er det hele værd bagefter.

kuglen skrev:the-QB skrev:
jeg har da ikke sagt at han skal kører dl og squat... jeg forslår bare at han retter sin træning mod at styrke sine knæ hvis de er et problem.. det hat jeg selv måtte gøre, så jeg ved hvor nederen det er.. men tro mig.. det er det hele værd bagefter.

kuglen skrev:leg ext. gjorde tricket for mig.. men pas nu på.. der er ingen grund til at smadre knæet endnu mere.. (det gjorde jeg 6 gange før jeg havde lært det)

Søren1986 skrev:kuglen skrev:leg ext. gjorde tricket for mig.. men pas nu på.. der er ingen grund til at smadre knæet endnu mere.. (det gjorde jeg 6 gange før jeg havde lært det)
De sidste par uger har jeg kørt to gange om ugen 5 sæt af 10 reps med 10 kilo i leg ext.. Virkeligt noget der er godt for selvtilliden.

Søren1986 skrev:kuglen skrev:the-QB skrev:
jeg har fået forbud af Lægerne på idræts medicinsk indtil jeg har været inde og blive scannet.
Sammen med mine leg curls vil jeg også køre nogle lette leg ext.. men fuck hvor er det nedern..

WrathChild skrev:Søren1986 skrev:kuglen skrev:the-QB skrev:
jeg har fået forbud af Lægerne på idræts medicinsk indtil jeg har været inde og blive scannet.
Sammen med mine leg curls vil jeg også køre nogle lette leg ext.. men fuck hvor er det nedern..
underligt du ikke må lave leg ext, da jeg fik en knæ skade, SKULLE jeg træne den S:

incognito skrev:nu findes der jo rimeligt mange forskellige typer skader i knæene....

kuglen skrev:incognito skrev:nu findes der jo rimeligt mange forskellige typer skader i knæene....
nej der findes kun en skade i knærnene.. og det er ondt i knæet!![]()
nej det er rigtigt nok.. men imo vil det i langt de fleste tilfælde være en fordel at træne nogen støtte øvelser for knæet hvis an har problemer med det.

Søren1986 skrev:kuglen skrev:incognito skrev:nu findes der jo rimeligt mange forskellige typer skader i knæene....
nej det er rigtigt nok.. men imo vil det i langt de fleste tilfælde være en fordel at træne nogen støtte øvelser for knæet hvis an har problemer med det.
helt sikkert, men jeg er må kun kondi cykle... Og gå. og jeg går meget hver dag... I mit arbejde som tømrer.. Men nu har jeg fået tid Til mr. Scanning af begge knæ den 17 marts så det bliver spændene

TheFatboy skrev:Søren1986 skrev:kuglen skrev:incognito skrev:nu findes der jo rimeligt mange forskellige typer skader i knæene....
helt sikkert, men jeg er må kun kondi cykle... Og gå. og jeg går meget hver dag... I mit arbejde som tømrer.. Men nu har jeg fået tid Til mr. Scanning af begge knæ den 17 marts så det bliver spændene
Når du har kørt lidt leg extensions kan det være at nogle lette bodyweight lunges kunne hjælpe lidt, dem brugte min far til genoptræning efter sin korsbåndsskade.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster