Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

UFC128 skrev:Har nemlig hørt at men skulle sænke sin kacl ned inden men skal sove ,?. Nå så må jeg heller kom igang med at spise en del

Andersbr skrev:UFC128 skrev:Har nemlig hørt at men skulle sænke sin kacl ned inden men skal sove ,?. Nå så må jeg heller kom igang med at spise en del
Det du har hørt er nok at du skal holde igen på kulhydraterne sidst på dagen, op mod sengetid og lidt før.

Jenslyn87 skrev:Andersbr skrev:UFC128 skrev:Har nemlig hørt at men skulle sænke sin kacl ned inden men skal sove ,?. Nå så må jeg heller kom igang med at spise en del
Det du har hørt er nok at du skal holde igen på kulhydraterne sidst på dagen, op mod sengetid og lidt før.
Men det er broscience. Det er kulhydraterne (og de andre skønherlige makronutrienter) over hele dagen, der tæller.

Andersbr skrev:Jenslyn87 skrev:Andersbr skrev:UFC128 skrev:Har nemlig hørt at men skulle sænke sin kacl ned inden men skal sove ,?. Nå så må jeg heller kom igang med at spise en del
Men det er broscience. Det er kulhydraterne (og de andre skønherlige makronutrienter) over hele dagen, der tæller.
Bare lige for en god ordens skyld, så gjorde jeg blot opmærksom på at det formentlig var "denne" sætning han havde hørt, og ikke hvorvidt det var en god eller dårlig idé. Det skal vist ses' i lyset af flere ting, hvis man skal vurdere og diskutere hvor vidt carbs (og hvilken slags) er optimale inden sengetid.

Sandman skrev:Jenslyn87:
Kan jeg læse mere om at energien fra kulhydraterne IKKE bliver lagret i fedtdepoterne natten over? Altså, har du et link eller bog eller somethingsomething?
I din signatur står der også noget om hele dagens mad indtag i forhold til timing (nok i forhold til insulinfølsomhed). det går lidt mod gammel viden, del! Jeg forlanger det

micker skrev:Hva menes der med "daily macros" daglige makroer???

micker skrev:Super post jenslyntusind tak for hjælpen, begyndte her i fredags at køre log med min mad på min iphone, alt jeg æder taster jeg ind, den holder så øje med hvad jeg skal æde hvor mange proteiner osv. Normalt så fokuserer jeg bare på at få mine kalorer samt proteiner 100% ud. og så os fibre fedt og sådan, spiser ik kun whole food, engang imellem slik osv, men sørger bare for jeg får de forskellige ting.
Ligger på 3200 offdays og 3800 ca på træningsdage da jeg forbrænder ca 5-600 kalorier der ifølge programmet. Regner med at smide min første uge op i en tråd her på fredag med alt jeg har spist osv, så ku du eventuelt kommenteredu ved umådeligt meget om kost-delen af bodybuilding ser det ud til

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster