Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pind skrev:Et godt bud, ville være at stoppe med at proppe lort i munden, hvis ikke du kan styre det.

Andreas Krag skrev:Jeg klarer mig 90% af alle hverdage uden spise for meget, men så snart det er weekend, kan jeg lige pludselig ikke styre mig og ender med at spise usundt fra fredag til søndag, hvilket resulterer i at jeg tager alt det fedt på jeg har brændt eller nogle gange tager mere på end jeg har forbrændt. Please hjælp, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det?

Garik skrev:Alle kan ikke bare "spise lidt" af det, de craver vanvittigt voldsomt. Desværre. Hvis det var tilfældet, ville piger ikke spise to plader chokolade i stedet for 20 gram - og her snakker vi endda slanke piger

awesome skrev:Garik skrev:Alle kan ikke bare "spise lidt" af det, de craver vanvittigt voldsomt. Desværre. Hvis det var tilfældet, ville piger ikke spise to plader chokolade i stedet for 20 gram - og her snakker vi endda slanke piger
Men er her ikke "blot" tale om en mental barriere?

Mikael skrev:Enig i det med viljestyrke. Du har sagt at du har nemt ved at styre cravings. Det er ingen overraskelse med en kampvægt på 94, eftersom at cravings bliver langt større jo mere lean du bliver. Når jeg har lavt fedtprocent er mine cravings ustyrlige, men om vinteren kan jeg følge kostplanen 100% uden at tænke over det.

Garik skrev:Det kan jeg ikke nikke genkendende til - på trods af, at jeg er sub-10 fedtprocent.

Mikael skrev:Garik skrev:Det kan jeg ikke nikke genkendende til - på trods af, at jeg er sub-10 fedtprocent.
Utroligt, jeg ville have troet at med så lav en fedtprocent ville cravings være belastende. Der er stor forskel på hvor megen lyst jeg har til junk og hvad bf% jeg har.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 124 gæster