Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jonathanson skrev:I de fleste 3 spit kører man sulder og ben. ryg og biceps. Og bryst og triceps

RuneB skrev:prowler og lunges er vel mest til sportsfolk

Lithium skrev:RuneB skrev:Squat
grundet manglende ballistisk udførsel er den ikke optimal til power udvikling(eksplosiv styrke)
BANDS !

zpeaker skrev:@RuneB
Det kunne også være en idé, men hvorfor også RDL, når jeg har bb-deadlift inde i programmet? Desuden dyrker jeg også fodbold, men i øjeblikket er der vinterpause, så her i vinteren vil jeg gerne optræne større masse på min krop - dog uden at miste det atletiske fuldstændigt. Altså skal stadig være bevægelig og ikke en stor, pumpet fyr (dog gerne forholdsvis veltrænet), der har svært ved at løbe 1 km (no offence.)Så jeg mener det er fint at bibeholde Lunges i programmet, men vil tage dine ideer op til overvejelse.
ss
leg raises (hoftebøjer, rectus femoris)
Hvad betyder 'ss' og er ovenstående en maveøvelse?

RuneB skrev:
som sagt hvis du træner tunge ben, så huske at få noget progredieret sprint ind i programmet, behøves ikke at være 100%. for at undgå en fibre i baglåret.
det kræver meget at blive en stor pumpet fyr. Det undre mig du ikke er blevet spurgt om alder, vægt, træningsalder, og om du udfører øvelserne korrekt

alfross skrev:Gå et par kg ned.
Forced reps er meget sjove at lege med ind i mellem, men det skal ikke være hver gang i alle øvelser.

Gormez skrev:Jeg vil sige du skal starte på en vægt du er rimelig sikker på du kan gennemføre sættene med og så evt. øge til sidst.

zpeaker skrev:Gormez skrev:Jeg vil sige du skal starte på en vægt du er rimelig sikker på du kan gennemføre sættene med og så evt. øge til sidst.
Det kan bare være rimelig svært, da man ikke har så meget energi tilbage i sidste sæt, hvis man fx kører 5x5. Så jeg tænkte bare, at hvis jeg startede med tungere, så ville jeg være i stand til at tage mere end hvis jeg sluttede af med det tunge.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster