Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 940
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 938

Følg bodybuilding.dk på

Spørgmål til Pre-workout

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej allesammen.

Jeg har købt min første bøtte pre-workout og fik afvide at jeg skulle tage tre scoops på tom mave.
Mit spørgsmål er at jeg er i tvivl om hvad "tom mave" betyder. Altså hvordan jeg skal forstå det. Hvis jeg fx. tager op og træner klokken 14, skal jeg så droppe morgenmad og først spise efter? For så tænker jeg da at jeg vil gå død, eller handler det om et bestemt antal timer, og hvor mange? :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Spis et ordentligt måltid indenfor to timer før du træner. Det er mere vigtigt end pre-workout. Jeg tør væde med, at det ikke er beregnet til at tage på tom mave. Hvad står der på bøtten?
Brugeravatar

Reputation point: 903

Geografisk sted: Atlas

Logbog: Vis logbog

peter n skrev:Spis et ordentligt måltid indenfor to timer før du træner. Det er mere vigtigt end pre-workout. Jeg tør væde med, at det ikke er beregnet til at tage på tom mave. Hvad står der på bøtten?

På bøtten står der at for den bedste virkning, skal man tage 1-3 scoops en halv time før træning på tom mave :-)

Spis et ordentlig måltid et par timer før træning og drik dit pre-workout supp 15-20 min. før træning.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Logbog: Vis logbog

Det er for at minimere tidsrummet fra indtagelse til at produktet bliver optaget i kroppen. Samt at hele dosisen optages nogenlunde samtidigt..
Gør som de andre også nævner, spis et par timer før og så drik dit PWO 20-30 min inden træning. Så du skal under ingen omstændigheder droppe morgenmaden, for at tage dit PWO!

Ullek skrev:Det er for at minimere tidsrummet fra indtagelse til at produktet bliver optaget i kroppen. Samt at hele dosisen optages nogenlunde samtidigt..
Gør som de andre også nævner, spis et par timer før og så drik dit PWO 20-30 min inden træning. Så du skal under ingen omstændigheder droppe morgenmaden, for at tage dit PWO!

Bare rolig, det kunne jeg heller ikke finde på! Tusind tak for svar, går ud fra at konklusionen er et måltid 2-3 timer inden PWO som skal tages en halv time inden træning.
Tak fr hjælpen :)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster