Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gozo skrev:Det er noget værd, hvis du ikke får nok protein gennem din kost, eller du ønsker et nemt "måltid" lige efter træning.

li-zette skrev:Gozo skrev:Det er noget værd, hvis du ikke får nok protein gennem din kost, eller du ønsker et nemt "måltid" lige efter træning.
okai tak:D...
man fortvivelse betyder den indholds fortegnelse så at jeg kun får 3.74 gram protein pr scoob?.. for det jo ikke megen? eller har jeg misforstået noget

Fatmir skrev:vil næsten mene at alle protein pulver er readdy to go... men ideen med protein pulver er jo barer at supplere med mere protein og ikke andet
men husk nu på, det er ikke protein pulvert der gør arejdet

jhbody skrev:li-zette skrev:Gozo skrev:Det er noget værd, hvis du ikke får nok protein gennem din kost, eller du ønsker et nemt "måltid" lige efter træning.
man fortvivelse betyder den indholds fortegnelse så at jeg kun får 3.74 gram protein pr scoob?.. for det jo ikke megen? eller har jeg misforstået noget
Tror komma er rykket forkert på indholds fortegnelsen... det er nok 37,4

jhbody skrev:li-zette skrev:Gozo skrev:Det er noget værd, hvis du ikke får nok protein gennem din kost, eller du ønsker et nemt "måltid" lige efter træning.

Bay skrev:Skal jeg forstå det således at en scoop indeholder cirka 3g protein og 40g kulhydrat?

li-zette skrev:Bay skrev:Skal jeg forstå det således at en scoop indeholder cirka 3g protein og 40g kulhydrat?
det va rnemlig også det jeg tænkte med er overbevist om det bare har sat kommaet forkert..37,3g protein lyder det ike mere realistisk

Gozo skrev:jhbody skrev:li-zette skrev:Gozo skrev:Det er noget værd, hvis du ikke får nok protein gennem din kost, eller du ønsker et nemt "måltid" lige efter træning.
Tror ikke de kan få plads til 40 g kulhydrat og 37 g protein i 45 g pulver

li-zette skrev:ad ad har spist det her til morgen![]()
har ogs¨noget aminostat world number one til at lægge der hedder
protein 94
corbphyate 0
fat 0.2
pr 100 g..?
kcal 380

li-zette skrev:ad ad har spist det her til morgen![]()
protein 94
corbphyate 0
fat 0.2
pr 100 g..?

Bay skrev:li-zette skrev:ad ad har spist det her til morgen![]()
protein 94
corbphyate 0
fat 0.2
pr 100 g..?
Er det isolat? Hvor meget har du af det?

li-zette skrev:Bay skrev:li-zette skrev:ad ad har spist det her til morgen![]()
protein 94
corbphyate 0
fat 0.2
pr 100 g..?
ja det er det har godt og vel et kg tilbage,
ændring 400g tilbage. der er 900 pr bøtte

Bay skrev:li-zette skrev:Bay skrev:li-zette skrev:ad ad har spist det her til morgen![]()
protein 94
corbphyate 0
fat 0.2
pr 100 g..?
ja det er det har godt og vel et kg tilbage,
ændring 400g tilbage. der er 900 pr bøtte
Hvor meget har du af det sukker snask? For så er det da mulig du kan blande det sammen og få en ganske hæderlig WG, hvis altså de forskellige smage tillader det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster