Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

thesaint skrev:kan det virkelig passe ingen har en mening programmet. bare et lyder ok eller stinker

Thomas Jagd skrev:Hvor ser du 2-3 sæt x 5 reps henne ? Der står alle øvelser følger den nævnte cyklus med 3 sæt x 6 reps.

thesaint skrev:Thomas Jagd skrev:Hvor ser du 2-3 sæt x 5 reps henne ? Der står alle øvelser følger den nævnte cyklus med 3 sæt x 6 reps.
tak for svar. her er citatat der forvirrer mig
"I et 2-split kan man godt anvende en mere volumiøs sæt/rep kombo, som f.eks 5x5 systemet, men mindre kan også gøre det. Jeg vil mene at 5 sæt i hver øvelse er det maksimale, og det bør kun være i de store øvelser. I de mindre øvelser kan 2-3 sæt sagtens gøre det."

Thomas Jagd skrev:thesaint skrev:Thomas Jagd skrev:Hvor ser du 2-3 sæt x 5 reps henne ? Der står alle øvelser følger den nævnte cyklus med 3 sæt x 6 reps.
"I et 2-split kan man godt anvende en mere volumiøs sæt/rep kombo, som f.eks 5x5 systemet, men mindre kan også gøre det. Jeg vil mene at 5 sæt i hver øvelse er det maksimale, og det bør kun være i de store øvelser. I de mindre øvelser kan 2-3 sæt sagtens gøre det."
Ja, 2-3 sæt, men ikke nødvendigvis 2-3 sæt x 5 reps. Det kunne ligeså godt være 2-3 sæt x 10 reps.
Jeg vil anbefale dig at holde dig omkring 4-6 reps i de store øvelser som squat, bænkpres og dødløft, og køre en 8-10 reps i de mindre øvelser.

thesaint skrev:Thomas Jagd skrev:thesaint skrev:Thomas Jagd skrev:Hvor ser du 2-3 sæt x 5 reps henne ? Der står alle øvelser følger den nævnte cyklus med 3 sæt x 6 reps.
Ja, 2-3 sæt, men ikke nødvendigvis 2-3 sæt x 5 reps. Det kunne ligeså godt være 2-3 sæt x 10 reps.
Jeg vil anbefale dig at holde dig omkring 4-6 reps i de store øvelser som squat, bænkpres og dødløft, og køre en 8-10 reps i de mindre øvelser.
tak for svaret vil følge dit råd at køre 3 sæt af 8-1o reps i iso øvelserne, men kan du svare på hvorfor man ikke bare køre 5*5 i alle øvelserne ? kun for at udvide min egen viden med hensyn til træning.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster