For jeg ved ikke om det kan være skadeligt eller noget, når man ikke er ældre - er til min lillebror.
Og hvis han må spise det - hvor meget og hvor ofte osv ?
// Camilla

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Skitzoo skrev:Der blev skrevet en rigtig fin artikel om emnet for nylig, artiklen findes under arkivet eller her:
artikler/diverse/kre-forldre---dit-barn-er-bidt-af-styrketrning-hvad-nu.html
Hvis du ikke vil læse det hele kan du rulle ned og finde emnet Kreatin og emnet Proteinpulver.

Caamillaxd skrev:Skitzoo skrev:Der blev skrevet en rigtig fin artikel om emnet for nylig, artiklen findes under arkivet eller her:
artikler/diverse/kre-forldre---dit-barn-er-bidt-af-styrketrning-hvad-nu.html
Hvis du ikke vil læse det hele kan du rulle ned og finde emnet Kreatin og emnet Proteinpulver.
Tak for det ;) så sker der jo ikke noget ved at han indtager det
Har lige et andet spørgsmål. Hvor ofte skal man indtage proteinpulver.
Er det kun efter træning? Eller er det meningen man skal tage det oftere ?

skal siges er 16 og har intaget protein pulver fra 14 derer intet skadeligt ved det 

philip15 skrev:jeg er kun 16 år mit intag er sådan ud![]()
morgenmad 1 banan 50gram havregryn 500ml mælk 40gram whey protei og 5 gram kreatin blænd drik
så får jeg en sha efter trænin i gen af 40gram blandet med 5 gram kreatin og 30gram soja protein fø senge tid denne gang uden kreatinskal siges er 16 og har intaget protein pulver fra 14 derer intet skadeligt ved det

Mikkelmaj skrev:philip15 skrev:jeg er kun 16 år mit intag er sådan ud![]()
morgenmad 1 banan 50gram havregryn 500ml mælk 40gram whey protei og 5 gram kreatin blænd drik
så får jeg en sha efter trænin i gen af 40gram blandet med 5 gram kreatin og 30gram soja protein fø senge tid denne gang uden kreatinskal siges er 16 og har intaget protein pulver fra 14 derer intet skadeligt ved det
10gr kreatin. Hvis du bare kan lide at smide dine penge væk, så giv dem da til mig?

philip15 skrev:Mikkelmaj skrev:philip15 skrev:jeg er kun 16 år mit intag er sådan ud![]()
10gr kreatin. Hvis du bare kan lide at smide dine penge væk, så giv dem da til mig?
Hvis man kigger godt kan man få et halv års forbrug af kreatin for 150kr feks bosy store havde tilbud en gang kan jeg huske 2x500gram 150kr det koster jo ikke en dyt.

philip15 skrev:Har før taget mindre og effekten på mig var intet. Så det spiller penge købe noget som ikke virker for dig

philip15 skrev:Har før taget mindre og effekten på mig var intet. Så det spiller penge købe noget som ikke virker for dig

Garik skrev:philip15 skrev:Har før taget mindre og effekten på mig var intet. Så det spiller penge købe noget som ikke virker for dig
Hvordan fandt du ud af dette?

BloodJunkie skrev:philip15 skrev:Har før taget mindre og effekten på mig var intet. Så det spiller penge købe noget som ikke virker for dig
Du er klar over at der kan være en forskel fra person til person, ik?

philip15 skrev:Det blir jo ikke taget på engang. Da du ikke en skid ved om min træning/kost noget som helst om mig hvorfor fanden blander du dig så i hvad jeg gør? Hvis ville kunne jeg æde hele bøttten det rager ikke dig jeg gav et eksempel på hvad jeg gør ikke et sprøsmål om det godt/skidt/forkert/rigtig.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster