Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1500
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1498

Følg bodybuilding.dk på

Spotify eller Grooveshark?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey bb'ere

Mit musikbibliotek røg sig en tur forleden, og for at slippe for at rekonstruere har jeg besluttet mig for at tage enten grooveshark eller spotify i brug. Umiddelbart har grooveshark den fordel, at man kan nå sin musik alle steder fra, og spotify ulempen med at man skal omgå landebegrænsningen, til gengæld er det sku lidt pænere.

Hvad har i selv? og hvorfor?

/Moody
Brugeravatar

Reputation point: 245

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg bruger Grooveshark. Ikke noget jeg bruger vildt meget, men det er det jeg bruger, når det endelig er. Jeg bruger det fordi det er det jeg kender, jeg kan bruge det på min iPhone og min mate har en account som vi er nogle stykker der deler, hvor vi så nemt kan dele musik.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: SPH GYM

Kostplan: Vis kostplan

Jeg er ved at oprette en Grooveshark konto. Det er dejligt nemt og som du skriver tilgængeligt fra alle pc'er med en internetopkobling.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Grooveshark er bare super nemt. Desuden er det fedt at kunne logge på hos en ven eller til en fest og finde en bestemt playliste. Samtidig kan du nemt sende din playliste til andre brugere af Grooveshark.

Nu mangler jeg bare et program til at konvertere fra Grooveshark til iTunes. Har ikke søgt, men mon ikke det findes :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

8800 skrev:Grooveshark er bare super nemt. Desuden er det fedt at kunne logge på hos en ven eller til en fest og finde en bestemt playliste. Samtidig kan du nemt sende din playliste til andre brugere af Grooveshark.

Nu mangler jeg bare et program til at konvertere fra Grooveshark til iTunes. Har ikke søgt, men mon ikke det findes :)

RIP music
Make a new folder on your desk-top.
Drag the music that you want from Grooveshark into that folder
Open iTunes
Plug in iPod
Take the folder from the desktop and drag it to where your iPod is
Press the sync button
Press eject on the iPod menu
Enjoy!

Simpelt:iTunes>File>Add Folder to Library >select the folder with the music
Brugeravatar

Træner her: WT Center

MBS > men for at rippe musikken skal man vel afspille den? tager jo evigheder at afspille og navngive bare 1000 sange

Tror også umiddelbart jeg ender med grooveshark :)
Brugeravatar

Moody skrev:MBS > men for at rippe musikken skal man vel afspille den? tager jo evigheder at afspille og navngive bare 1000 sange

Ehm måske har jeg misforstået dig så. Troede grunden til du ville åbne en konto hos f.eks grooveshark var, at du ville downloade musikken og have det liggende som mp3. I stedet for RIP kunne jeg så måske have skrevet download. Potato/potato... Jeg gik desuden udfra at du har styr på hvordan du gør dette (henter musikken) uanset pc eller mac?
Brugeravatar

mind_body_soul skrev:
Moody skrev:MBS > men for at rippe musikken skal man vel afspille den? tager jo evigheder at afspille og navngive bare 1000 sange

Ehm måske har jeg misforstået dig så. Troede grunden til du ville åbne en konto hos f.eks grooveshark var, at du ville downloade musikken og have det liggende som mp3. I stedet for RIP kunne jeg så måske have skrevet download. Potato/potato... Jeg gik desuden udfra at du har styr på hvordan du gør dette (henter musikken) uanset pc eller mac?

Nej nej har ikke tænkt mig at download musikken, det var netop for at slippe for at skulle hente alt musikken igen, at jeg ville have en af tjenesterne :) men hvad jeg har kunnet læse findes der heller ikke så mange gode løsninger til at hente musikken ned fra grooveshark, og i øvrigt er det imod deres politik :roll:
Brugeravatar

Jeg bruger Grooveshark og med Orbit-downloader kan det ikke blive nemmere at hente musikken ned.
Tager 3-4 sekunder for mig at hente en sang ned når jeg har brug for det.

Geografisk sted: Esbjerg.

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

Moody skrev:
mind_body_soul skrev:

Nej nej har ikke tænkt mig at download musikken, det var netop for at slippe for at skulle hente alt musikken igen, at jeg ville have en af tjenesterne :) men hvad jeg har kunnet læse findes der heller ikke så mange gode løsninger til at hente musikken ned fra grooveshark, og i øvrigt er det imod deres politik :roll:
Du kan jo også sagtens bruge tjenesten uden.
Måske var det også bare fordi jeg nærmest gik ud fra du gerne ville musikken liggende, at jeg troede du ville downloade det samtidig. Det er nu nemt og hurtigt, og hvis du ikke ved hvordan, så brug lige 30 sekunder på verdensnettet. Der ligger masser af genveje, ellers kan jeg sende dig en senere. Og husk så at lave backup af dine filer jo!
Brugeravatar

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster