Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Casper.S skrev:Først og fremmest, så er det største problem nok snarere at du ikke ved hvordan du skal Squatte ordentligt, og deraf konkludere at du ikke er smidig nok. Du kan lave alt den udstrækning du vil i håb om at komme under den magiske grænse der hedder parallel, men ligelidt vil de hjælpe.
Læs Mark Rippetoes bog, Starting Strenght, så er du godt på vej til at Squatte bedre.
Film også noget video af din Squat, fra forskellige vinkler, så vi kan se hvor skidt det står til.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

NSN skrev:Min pointe er, at hvis du kan sidde på en stole og rejse dig op igen, så skulle det også være muligt for dig at lave en squat.
brunoe skrev:Casper.S skrev:Først og fremmest, så er det største problem nok snarere at du ikke ved hvordan du skal Squatte ordentligt, og deraf konkludere at du ikke er smidig nok. Du kan lave alt den udstrækning du vil i håb om at komme under den magiske grænse der hedder parallel, men ligelidt vil de hjælpe.
Læs Mark Rippetoes bog, Starting Strenght, så er du godt på vej til at Squatte bedre.
Film også noget video af din Squat, fra forskellige vinkler, så vi kan se hvor skidt det står til.
Det kan sagtens være det er fordi jeg ikke ved hvordan man squatter rigtigt. Men jeg har læst om teknikken, set video'er fulgt forslag i forums, osv. Ved snart ikke hvad jeg skal for at lære det så. Jeg prøver og har prøvet i lang tid nu. Jeg kan ikke rigtig sætte mig på hug uden at falde bagover, så gætter det er smidigheden. Jeg kan godt komme ned så mine ben er parallele med gulvet, men så fyrer jeg også mere eller mindre en goodmorning af samtidig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster