Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69536 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SandyFrink skrev:mind_body_soul skrev:Critter skrev:Skal du ud og ryste røv i aften?
Jeg tror det korrekte svar her vil være:
Ja det har jeg så sandeligt tænkt mig!!
Mon ikke du mener Sandyligt tænkt dig.

mind_body_soul skrev:JKM, du skal ikke tage det så personligt at jeg har fjernet dit indlæg.. Men hvordan kan du dog tro jeg lider denne musak er mig en gåde...
Jeg synes heller ikke du er fair mod din ven Sandy, måske tror du i virkeligheden bare I er venner?

JKM skrev:mind_body_soul skrev:JKM, du skal ikke tage det så personligt at jeg har fjernet dit indlæg.. Men hvordan kan du dog tro jeg lider denne musak er mig en gåde...
Jeg synes heller ikke du er fair mod din ven Sandy, måske tror du i virkeligheden bare I er venner?
Det havde jeg nu heller ikke regnet med. Dit nick får mig bare til at tænke på den (første) sang.
Jeg vil da ikke mene, jeg har været unfair, selvom Sandy sikkert også ville have slettet indlægget, hvis det var i hans log. Men det var jo bare pis, det burde der ikke være nogen tvivl om.
Vi er forresten ikke venner, men har nu heller ikke noget problem med ham, synes faktisk hans træning, er ret inspirerende.

mind_body_soul skrev: Alkogel har mange gode egenskaber, men det kan vist næppe bruges som rensemiddel her. Heldigvis nåede jeg at opfange min fejl før jeg fik smidt skidtet i øjnene. [/color]
ku godt ha gjort en smuuuule avs....
Kidde skrev:mind_body_soul skrev: Alkogel har mange gode egenskaber, men det kan vist næppe bruges som rensemiddel her. Heldigvis nåede jeg at opfange min fejl før jeg fik smidt skidtet i øjnene. [/color]
ku godt ha gjort en smuuuule avs....
.. Jeg har derfor også skyndt mig at flytte rundt på diverse flasker ude på badeværelset, så nu burde jeg være sikker igen. 

mind_body_soul skrev:Jeg elsker sne, sne er sjovt og hyggeligt, sne er sjovt at lege i, sne er flot at kigge på. Men sne er også kulde, min krop og mit blodomløb bryder sig ikke om sne. Jeg har de vildeste blå striber overalt på kroppen. Jeg vågnede i nat fordi jeg frøs og klaprede tænder, den del af sne bryder jeg mig ikke om! Jeg rullede mig tre gange ind i min dyne, og ønskede Sandy var der til at varme mig. Dét hjalp lidt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster