Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MadzP92 skrev:kør dødløft efter calf raises så

kiiilden skrev:evt. kør skiftevis tung ben,let ryg og let ben, tung ryg så du ikke kører tungt hvergang

Ravne skrev:Okay!
Så den tunge dag kunne være 5x5 af benøvelserne og 3x8 i ryg, og omvendt den anden dag?

dødløft kræver masser af energi ligesom squat

Jeg tror måske selv jeg vil prøve det af på et tidspunkt ;)

D-D skrev:Kør dødløft først de dage du kører tungt i den, squat først de dage du kører tungt i den. Smid calf-raises i slutningen af programmet da den kræver mindst energi.
Ud over det er der absolut ingen grund til 2 øvelser til biceps og triceps, 5x5 i en enkelt øvelse er mere end rigeligt når du er begynder. Jeg ville samtidig også tage den ene skulderøvelse fra, eller alternativt skifte mellem side laterals og rear laterals fra træning til træning.
Ud over det ser det fint ud, udmærket øvelsesvalg, og at du træner på andre dage end gennemsnittet sker der intet ved :)
Håber det kan bruges

kiiilden skrev:Du bør også smide noget mere bryst ind i dit program..
kiiilden skrev: dog træner han søndag mandag og tirsdag. havde nok valgt at rykke søndag til lørdag så der ikke er 3 træningspas i træk..
D-D skrev:Ud over det er der absolut ingen grund til 2 øvelser til biceps og triceps, 5x5 i en enkelt øvelse er mere end rigeligt når du er begynder. Jeg ville samtidig også tage den ene skulderøvelse fra, eller alternativt skifte mellem side laterals og rear laterals fra træning til træning.

kiiilden skrev:ja det ku sagtens være fly, eller noget i kablerne, det mere så du har lige meget ryg og bryst
D-D skrev:. Jeg ville samtidig også tage den ene skulderøvelse fra, eller alternativt skifte mellem side laterals og rear laterals fra træning til træning.

kiiilden skrev:dog træner han søndag mandag og tirsdag. havde nok valgt at rykke søndag til lørdag så der ikke er 3 træningspas i træk..

D-D skrev:Kør dødløft først de dage du kører tungt i den, squat først de dage du kører tungt i den. Smid calf-raises i slutningen af programmet da den kræver mindst energi.
Ud over det er der absolut ingen grund til 2 øvelser til biceps og triceps, 5x5 i en enkelt øvelse er mere end rigeligt når du er begynder. Jeg ville samtidig også tage den ene skulderøvelse fra, eller alternativt skifte mellem side laterals og rear laterals fra træning til træning.
Ud over det ser det fint ud, udmærket øvelsesvalg, og at du træner på andre dage end gennemsnittet sker der intet ved
Håber det kan bruges

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster