Mit spørgsmål er om et bælte ville kunne erstatte at jeg ikke er smidig nok?
Tak for hjælpen

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

poul hansen skrev:Nej. Du skal arbejde på din teknik i hullet. Bæltet kan måske give dig bedre fornemmelse for om du runder eller ej, men vil ikke rette din lænd ud.

SpliFF skrev:Har du arbejdet med fodstilling og placering af stangen?

BigSquare skrev:poul hansen skrev:Nej. Du skal arbejde på din teknik i hullet. Bæltet kan måske give dig bedre fornemmelse for om du runder eller ej, men vil ikke rette din lænd ud.
Så hvad vil du foreslå? Altså målet er at komme helt i bund med fuld ROM.
Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

One Man Army skrev:BigSquare skrev:poul hansen skrev:Nej. Du skal arbejde på din teknik i hullet. Bæltet kan måske give dig bedre fornemmelse for om du runder eller ej, men vil ikke rette din lænd ud.
I øvrigt synes jeg at det er skide irretrende, at Poul aldrig skriver brugbare indlæg, men altid er en bedrevidende idiot. Hold kæft hvor er han usympatisk!

poul hansen skrev:One Man Army skrev:BigSquare skrev:poul hansen skrev:Nej. Du skal arbejde på din teknik i hullet. Bæltet kan måske give dig bedre fornemmelse for om du runder eller ej, men vil ikke rette din lænd ud.
I øvrigt synes jeg at det er skide irretrende, at Poul aldrig skriver brugbare indlæg, men altid er en bedrevidende idiot. Hold kæft hvor er han usympatisk!
Tak![]()
Du må kæmpe med Stefan om hvem der er mest usympatisk på dette board 
Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

One Man Army skrev:poul hansen skrev:One Man Army skrev:BigSquare skrev:poul hansen skrev:Nej. Du skal arbejde på din teknik i hullet. Bæltet kan måske give dig bedre fornemmelse for om du runder eller ej, men vil ikke rette din lænd ud.
Tak![]()
Det var så lidtDu må kæmpe med Stefan om hvem der er mest usympatisk på dette board

Comedian skrev:One Man Army skrev:poul hansen skrev:One Man Army skrev:BigSquare skrev:poul hansen skrev:Nej. Du skal arbejde på din teknik i hullet. Bæltet kan måske give dig bedre fornemmelse for om du runder eller ej, men vil ikke rette din lænd ud.
Tak![]()
Det var så lidtDu må kæmpe med Stefan om hvem der er mest usympatisk på dette board
Jeg synes bare at du skulle blande dig uden om!

One Man Army skrev:Comedian skrev:One Man Army skrev:poul hansen skrev:One Man Army skrev:BigSquare skrev:poul hansen skrev:Nej. Du skal arbejde på din teknik i hullet. Bæltet kan måske give dig bedre fornemmelse for om du runder eller ej, men vil ikke rette din lænd ud.
Tak![]()
Hey! Så vidt jeg kan se har du intet med den her diskussion at gøre? Vel Batman?
Hvor må det være træls at være en andenrangs superhelt..Pis hjem til Gotham

Comedian skrev:One Man Army skrev:Comedian skrev:One Man Army skrev:poul hansen skrev:One Man Army skrev:BigSquare skrev:poul hansen skrev:Nej. Du skal arbejde på din teknik i hullet. Bæltet kan måske give dig bedre fornemmelse for om du runder eller ej, men vil ikke rette din lænd ud.
Tak![]()
Hey! Så vidt jeg kan se har du intet med den her diskussion at gøre? Vel Batman?
Hvor må det være træls at være en andenrangs superhelt..Pis hjem til Gotham
Hvor må det ligeledes være træls, at være SÅ uforstående om hvad der foregår lige for næsen af en
BigSquare skrev:Squatter i adidas special, ved ikke hvad i mener med at squatte i hullet, kommer så langt ned jeg kan uden at runde i lænden.

Hehe..ja det må jo så være spørgsmålet om det er tilfældet

Comedian skrev:Hehe..ja det må jo så være spørgsmålet om det er tilfældet
Ja, jeg tror nu nok at du misforstod mit første indlæg, der var en joke - og jeg tror så sandelig at du faldt i med begge ben?![]()
Mvh
BB.dks mest usympatiske bruger, på trods af navneskifte

One Man Army skrev:Comedian skrev:Hehe..ja det må jo så være spørgsmålet om det er tilfældet
Ja, jeg tror nu nok at du misforstod mit første indlæg, der var en joke - og jeg tror så sandelig at du faldt i med begge ben?![]()
Mvh
BB.dks mest usympatiske bruger, på trods af navneskifte
Hej Stefan. Jeg har både skrevet indlæg i din log og er subscriber på youtube. Jeg stalker dig for vildt! Du tror ikke jeg har lagt mærke til navneskiftet?
mvh
En homoseksuel beundrer

BigSquare skrev:Squatter i adidas special, ved ikke hvad i mener med at squatte i hullet, kommer så langt ned jeg kan uden at runde i lænden.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster