Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

savetheworld skrev:Når man laver squat og bøjer sig ned i knæ. hvis man så holder benene i samme position i omkring 5-10 sek. er det så styrke, udholdenhed eller masse man får? Altsp hvis man bøjer ned i knæ og holder sig der i 5-10 sek. Og når man så kommer op holder en pause på 2-3 sek. og så forfra?

savetheworld skrev:Okay tak. Mente jeg også man var ikke sikker på styrke eller udholdenhed. Men hvor længe skal man holde sig nede? 5-10? 10-15?

SimonJ skrev:Jeg vil mene at du forbedrer din bundstyrke. Men hvad er grunden til at du spørger?
EDIT: selvfølgelig kun hvis du holder pausen i bunden af løftet. Hvis du gør det halvvejs i øvelsen, er det bare nærmest bare idioti.

savetheworld skrev:Når okay. havde tænkt mig at holde det i bunden. Og jeg spørger fordi at jeg gerne vil have styrke i benen uden alt for mange kilo på nakken da det giver store smerter i knæene. Så kan man godt få rå styrke af at holde sig i bunden?

savetheworld skrev:tak for rådene. den vil jeg så kører + squat dog med ikke så mange kilo på. God idé?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster