Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

s0enice skrev:Det ser ud til at du har svært ved at holde dit opspænd og falder en smule forover, men ellers fint så vidt jeg kan se fra den vinkel

MadzP92 skrev:locker du helt ud i knæerne i toppen. for ligner lidt du vakler rundt med vægten i toppen, og det kunne godt skyldes derfor. Ved dog ikke om det er meningen man skal gøre det eller ej, jeg gør det dog ikke for hvis jeg gør er det svært at holde balancen som du også har her.
soenice. Er det ikke noget man automatisk kommer til at gøre ved tunge vægte, for jeg gør det ihvertfald også og har meget svært ved at lade være. hvis jeg skal have vægten op er jeg nød til at gøre, Evt. nogle der har nogen forslag til hvad man kan gøre for jeg kan ikke rigtig rette det op med mindre jeg går en del ned i vægt som jeg ikke lyster. tror ikke det har nogen skadelig effekt?

s0enice skrev:MadzP92 skrev:locker du helt ud i knæerne i toppen. for ligner lidt du vakler rundt med vægten i toppen, og det kunne godt skyldes derfor. Ved dog ikke om det er meningen man skal gøre det eller ej, jeg gør det dog ikke for hvis jeg gør er det svært at holde balancen som du også har her.
soenice. Er det ikke noget man automatisk kommer til at gøre ved tunge vægte, for jeg gør det ihvertfald også og har meget svært ved at lade være. hvis jeg skal have vægten op er jeg nød til at gøre, Evt. nogle der har nogen forslag til hvad man kan gøre for jeg kan ikke rigtig rette det op med mindre jeg går en del ned i vægt som jeg ikke lyster. tror ikke det har nogen skadelig effekt?
Nu har jeg ikke nogen fysiologisk forklaring på om det skulle være godt eller dårligt, men kunne ikke forestille mig andet end at det ikke var det bedst for ryggen at grinde for mange kilo op på den måde. Jeg googlede lidt og læste folk der havde fået diverse skader af lige netop at falde forover - der er jo en grund til at man vanligvis skal holde sit opspænd

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster