Her vil jeg gerne komme ind på søvnens virkning på træning og stimuleringen. Men står og mangler kilder til denne del. Så hvis der er nogle der har nogle videnskabelige forsøg, bøger eller andet der kunne hjælpe mig, ville jeg være virkelig taknemmelig
Nu når vi er igang kan jeg lige så godt ligge min problemstilling op, hvis der er nogle der ligger inde med noget der kunne hjælpe mig til dette også
Problemstilling: Hvordan arbejder musklen og hvordan kan vi fremme dens vækst og funktion bedst muligt?
1. Redegør for hvordan at musklen arbejder og hvilken træning/træningsmetoder der skal til at musklen udvikler sig efter en bodybuilders behov?
2. Redegør for hvilke kost der vil være mest optimal for en bodybuilder? Påvis måden hvorpå bodybuilderen vil få det optimale ud af deres kost og påvis hvordan kroppen bruger maden.
3. Hvordan arbejder kroppen under søvnen og påvis vigtigheden af denne for at få det optimale ud af træning.
4. Redegør for ulovlige supplementer til udvikling af musklen, f.eks. Anabole steroider og diskuter kropskulturen positive samt negative sider.
håber i kan hjælpe, det kunne være