Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MadsNC skrev:Det ville selvfølgelig heller ikke skade, hvis vedkommende var uddannet indenfor dette, så jeg kan opgive ham som en solid og sikker kilde.

Pind skrev:Hvad fag har du valgt?
Alt after hvordan du lige vælger at dreje det, hvilket står ret uklart som jeg ser det, så kommer du ikke meget over et redegørende niveau med det der.
Hvad indebærer dine analyse og hvad vil du perspektiverer til ?
Jeg har klar over du ikke har fået din endelige problemformulering endnu, da den udleveres lige umiddelbart før du går i gang med skrivearbejdet, men hvordan havde du selv forestillet dig den skulle være formuleret?

Pind skrev:Alt du nævner der er redegørelse. Du skal have noget analyse og noget vurderende, ellers når du ikke meget længere end en karakter på 02.

MadsNC skrev:Pind skrev:Alt du nævner der er redegørelse. Du skal have noget analyse og noget vurderende, ellers når du ikke meget længere end en karakter på 02.
Endnu engang ser jeg så meget gerne, at du bidrager med hvad opgaven kunne indeholde fremfor blot, at komme med negativ respons. Du virker tilsyneladende til at vide hvad opgaven bør indeholde, siden du kan ved, at ovenstående ikke række længere end 02.

MadsNC skrev:Pind skrev:Alt du nævner der er redegørelse. Du skal have noget analyse og noget vurderende, ellers når du ikke meget længere end en karakter på 02.
Endnu engang ser jeg så meget gerne, at du bidrager med hvad opgaven kunne indeholde fremfor blot, at komme med negativ respons. Du virker tilsyneladende til at vide hvad opgaven bør indeholde, siden du kan ved, at ovenstående ikke række længere end 02.

MadsNC skrev:

Pind skrev:MadsNC skrev:Pind skrev:Alt du nævner der er redegørelse. Du skal have noget analyse og noget vurderende, ellers når du ikke meget længere end en karakter på 02.
Det er alment at hvis du kun bevæger dig på redegørende niveau at du ikke kan komme længere op end lige at bestå. Det bør man få at vide når man bliver præsenteret for blooms taksonomiske niveauer.
Bare fordi jeg ikke direkte laver dit arbejde for dig, så er det jo ikke negativt det jeg skriver. Jeg kommer faktisk med meget vigtig information, der gør at du vil kunne hæve din karakter betydeligt hvis du gør brug af mit råd.
Gør som Stenalt siger og inddrag nogle analyser af studier eller lign. og der efter drag dine egen vurdering ud fra analysen og redegørelsen. Så vil du være langt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster