Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1490
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1488

Følg bodybuilding.dk på

Stærkere Hårtrimmer

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg plejer som regel selv at klippe mit hår med en hårtrimmer fra phillips til 199 kr.
Problemet er bare at det tager mig århundreder at få klippet det jævnt, da jeg skal køre trimmeren over det samme område utallige gange bare for at se resultat.. Jeg har ret så tykt hår, så jeg mistænker det for at være hæmningen. Så mit spørgsmål er om i har nogle forslag til nogle hår trimmere (3-21mm) som måske ville kunne klare hår som mit lidt bedre. Jeg havde tænkt på at bruge omkring 5-600 kr :)

Reputation point: 0

Træner her: Fitness World Husum

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Ingen kostplan

0
Sidst rettet af Begalto 15. jan 2017, 11:18, rettet i alt 1 gang.

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Altså jeg købte Melissa i Netto til 50,- og jeg har ingen problemer med hende selvom mit hår ville være tykt hvis jeg lod det gro, nu ved jeg ikke hvordan hun arbejder med afstandsmålere da jeg ikke bruger dem men uden er hun altså fin og forholdsvis hurtig samtidig med at hun er støjsvag :D

Træner her: OBBC

bassisten skrev:Altså jeg købte Melissa i Netto til 50,- og jeg har ingen problemer med hende selvom mit hår ville være tykt hvis jeg lod det gro, nu ved jeg ikke hvordan hun arbejder med afstandsmålere da jeg ikke bruger dem men uden er hun altså fin og forholdsvis hurtig samtidig med at hun er støjsvag :D

Ja det er heller ikke noget problem når der ingen afstand er på, men hvis jeg skal have det en bestemt længde så får den bare INTET med.. ](*,)

Styrkeliste

Jeg ejer denne: http://www.moser-animalline-shop.com/Mo ... 0-0458.htm
Man kan skifte skærene, der er ekstra lang garanti på og de klarer med garanti dit kraftige hår (jeg har haft samme problem som dig med billige trimmere).

Køb kvalitet og hvis du passer den og skifter blade ved behov har du en trimmer for livet.
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

bassisten skrev:Altså jeg købte Melissa i Netto til 50,- og jeg har ingen problemer med hende selvom mit hår ville være tykt hvis jeg lod det gro, nu ved jeg ikke hvordan hun arbejder med afstandsmålere da jeg ikke bruger dem men uden er hun altså fin og forholdsvis hurtig samtidig med at hun er støjsvag :D

Jeg kan vidne på den tager mit tykke hår uden større problemer.
Løft til DM RAW 2012, junior - 105:
Squat: 170kg
Bænkpres: 145kg - Danmarks rekord '12
Dødløft: 195kg

Startet træning efter et lille års pause.
DM RAW '14 vi ses!
Brugeravatar

Geografisk sted: langeskov

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 165.00

http://www.moser-animalline-shop.com/Mo ... 0-0458.htm

- Variable attachment comb from 4 to 18 mm.
- 5 cutting lengths ranging from 0,7 to 3 mm at the push of a button.

Ehm, hvad er forskellen mellem de to punkter? Betyder det at maskinen kan skære hårene så de bliver 4-18 mm lange? Hvad med det andet punkt?
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: Fitness World Valby

Styrkeliste
- Bænkpres: 72.50
- Squat: 92.50
- Dødløft: 105.00

Kunne forestille mig, at det første punkt betyder at den kam man kan sætte på kan klippe længderne fra 4 - 18 mm. og det andet betyder at maskinen selv, uden kam kan klippe i 5 forskellige længder fra 0,7 mm. - 3 mm.
Brugeravatar

Geografisk sted: Gredstedbro

Træner her: Konge Å Hallen motionscenter

Galleri: Vis galleri (2)

Jacobglumby skrev:Kunne forestille mig, at det første punkt betyder at den kam man kan sætte på kan klippe længderne fra 4 - 18 mm. og det andet betyder at maskinen selv, uden kam kan klippe i 5 forskellige længder fra 0,7 mm. - 3 mm.

Tak for svaret.

Jeg kan desuden anbefale nedenstående. Min frisør bruger den :D Men den har åbentbart kun én(?) cutting length på 0.4 mm :cry:

http://bit.ly/hAFavX
Brugeravatar

Styrkeliste

poul hansen skrev:Jeg ejer denne: http://www.moser-animalline-shop.com/Mo ... 0-0458.htm
Man kan skifte skærene, der er ekstra lang garanti på og de klarer med garanti dit kraftige hår (jeg har haft samme problem som dig med billige trimmere).

Køb kvalitet og hvis du passer den og skifter blade ved behov har du en trimmer for livet.

Det ser sku meget fornuftigt ud.. Men så vidt jeg kan se er den ikke trådløs, kan du bekræfte det?

Styrkeliste

TP-TheProblem- skrev:
poul hansen skrev:Jeg ejer denne: http://www.moser-animalline-shop.com/Mo ... 0-0458.htm

Det ser sku meget fornuftigt ud.. Men så vidt jeg kan se er den ikke trådløs, kan du bekræfte det?

Jeg fik købt den i sidste uge. Nej, den er ikke trådløs. Jeg synes den virker godt :D
Brugeravatar

Styrkeliste

http://www.elgiganten.dk/product/hjem-p ... kagtrimmer
Jeg har også sindssygt tykt hår, og har prøvet en masse. Dog samme problemer som dig, men den her virker fremragende. Prøv den :wink:

Geografisk sted: Næstved

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 120.00

En hurtig kommentar til den med "en trimmer for livet". Jeg købte min Moser Rex trimmer i 1987 (no kidding) fordi mit hår var for tæt til andre trimmere, og jeg har brugt den mindst 1 gang om måneden lige siden. Så ja, den er uopslidelig...
Vegetar betyder dårlig jæger på indiansk.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 210.00
- Squat: 310.00
- Dødløft: 300.00

Nu hiver jeg lige denne tråd frem igen. Jeg har netop købt en Moser ProfiLine 1400 Edition silver på baggrund af anbefalingerne her i tråden. Jeg må sige det ligner noget fra 80 mht til indpakning, men der er godt nok gods i den. :dope:

Jeg har dog et problem, når jeg påsætter en af de medfølgende afstandsmålere så larmer den helt vildt. Sådan som jeg lige kan se, er det fordi den får afstandsmåleren til at vibrere, har i andre også det problem eller har evt løst det? Jeg har self fulgt brugsanvisningen, men uden hjælp. Jeg mener ikke det kan være rigtigt at jeg skal blive halv døv af at bruge en trimmer #-o
Brugeravatar

Billede
Brugeravatar

Jeg kan klart anbefale en 'Phillips - hair clipper'.. Jeg har set en i el-giganten/bilka til 250-300 kr.. Trådløs barbering i op til 40 minutter.. Kan uden problem tage tykt hår selv når der skal være længde på!
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster