Her for en 5 månender siden satte jeg mig for at jeg ville begynde og bulke alvorligt igennem..
Min kost har set ca. sådan her ud de sidste 5 månender:
Morgenmad, en stor potion havregryn med mælk,... igennnem dagen får jeg ca. 8-10 rugbrød med fornuftigt pålæg, ca 300 gram pasta, med 100 gram grøntsager og 150 gram skinketern(nogengange skiftet ud med tun) Så får jeg en ordenlig omgang aftensmad, og til sidst på aftenen får jeg en god potion havregryn igen med mælk..
I gennem dagen spiser jeg for det meste os frugt og et par Omnemin piller, og efter træning drikker jeg enten en weight gainer shake eller en protein shake, og kreatin lige inden og efter træning..
Jeg træner alvoligt igennem 4 gange om ugen..
De første 3 måneder gik det rigtig stærkt med og ta på, jeg tog ca. 3 kg på hver månede.
Og jeg tog 3 cm på ved overarmen, 2 cm ved underarm, 7 ved hofte, 5 ved lår, 2 ved leg og 7 ved bryst,- Så jeg kan ik være andet end godt tilfreds med resultatet, .
Men nu er det ligesom jeg har stået helt stille, lige nu vejer jeg 74 kg, og har stort set ik taget på de sidste par måneder.
Så mit spørgsmål til jer er:
Synes i at jeg skal spise meget mere end hvad jeg gør nu, eller spiser jeg nok og bar skal være tålmodig og vente,?