Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Derudover en sund basis i de store styrkeøvelser skader nok heller ikke.

Merodium skrev:Jeg har selv været til optagelsesprøve på officeruddannelsen, hvor det var den samme fysiske prøve.
Jeg lavede selv selve coretesten hver dag i tre uger, fra den dag jeg fik brev om datoen. Det er det nemmeste. Den er ikke særligt takserende, specielt hvis man i forvejen træner regelmæssigt.
Men selve træningen kan du organisere på mere end en måde, men da løbetesten kommer i forlængelse af coretesten, er det fra mit synspunkt det nemmeste at lave hele coretesten, med cirka 10 sekunders pause mellem hver øvelse, og starte på løbetesten inden for et minut.
Du får cirka 30-60 sekunder mellem hver øvelse når du er til selve prøven, og der går formentligt 5-10 minutter fra coretesten til løbstesten da du får tid til at fylde vandflaske, og skifte tøj (det fik vi tid til). Du vil dermed være mere end forberedt.
Jeg løb hver anden dag, uden at have trænet cardio før, i noget aspekt. Hvis du laver cardio regelmæssigt burde det være en smal sag at træne sig op til en coopertest, jeg gjorde det på 3 uger.
Det hele er udholdenhedstræning. Ren conditioning, antaget at du har styrken til at lave øvelserne.

Kann skrev:Du laver øvelserne dynamisk.
At træne dem statisk er idiotisk, men hvis du vil være bedre i nogle øvelser, så skal du træne de øvelser, og ikke nogle andre.

kk88dk skrev:Merodium skrev:Jeg har selv været til optagelsesprøve på officeruddannelsen, hvor det var den samme fysiske prøve.
Jeg lavede selv selve coretesten hver dag i tre uger, fra den dag jeg fik brev om datoen. Det er det nemmeste. Den er ikke særligt takserende, specielt hvis man i forvejen træner regelmæssigt.
Men selve træningen kan du organisere på mere end en måde, men da løbetesten kommer i forlængelse af coretesten, er det fra mit synspunkt det nemmeste at lave hele coretesten, med cirka 10 sekunders pause mellem hver øvelse, og starte på løbetesten inden for et minut.
Du får cirka 30-60 sekunder mellem hver øvelse når du er til selve prøven, og der går formentligt 5-10 minutter fra coretesten til løbstesten da du får tid til at fylde vandflaske, og skifte tøj (det fik vi tid til). Du vil dermed være mere end forberedt.
Jeg løb hver anden dag, uden at have trænet cardio før, i noget aspekt. Hvis du laver cardio regelmæssigt burde det være en smal sag at træne sig op til en coopertest, jeg gjorde det på 3 uger.
Det hele er udholdenhedstræning. Ren conditioning, antaget at du har styrken til at lave øvelserne.
Tak for svar til jer begge.
Konditionen er på plads. Jeg synes bare jeg er på et alt for lavt niveau, når det kommer til de statiske øvelser. Men der er nok ikke andet at gøre end at fortsætte og så måske udføre det statiske program 2 gange, fremfor kun at gennemføre det en enkelt gang efter løb og styrke.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster