Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

bahar skrev:Nu ved jeg ikke helt hvordan holdningen er derinde omkring doping. Er de meget imod det, ligesom herinde eller?

essensen skrev:bahar skrev:Nu ved jeg ikke helt hvordan holdningen er derinde omkring doping. Er de meget imod det, ligesom herinde eller?
Hvad mener du? Sagen omhandler at de har solgt produkter under det påskud at det blot var "supplements" selvom det reelt var doping.

bahar skrev:Nu ved jeg ikke helt hvordan holdningen er derinde omkring doping. Er de meget imod det, ligesom herinde eller?

SienZ skrev:bahar skrev:Nu ved jeg ikke helt hvordan holdningen er derinde omkring doping. Er de meget imod det, ligesom herinde eller?
Bare at nævne et steroid på deres forum giver midlertidigt banGår du ind og skriver Testosterone Enanthate, er risikoen for at blive bannet i hvert fald ret stor.

bahar skrev:essensen skrev:bahar skrev:Nu ved jeg ikke helt hvordan holdningen er derinde omkring doping. Er de meget imod det, ligesom herinde eller?
Hvad mener du? Sagen omhandler at de har solgt produkter under det påskud at det blot var "supplements" selvom det reelt var doping.
Ja det er jeg godt klar over, og derfor var jeg nysgerrig omkring hvordan deres holdninger har været derinde. Man må fx ikke rådgive om doping herinde, er det ligesådan derinde?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster