Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1457
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1456

Følg bodybuilding.dk på

Stopper nu

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Det har været hyggeligt at være en del af dette forum :)
Men jeg har besluttet at stoppe med at fokusere så meget på træning. Så jeg kommer nok ikke til at være herinde så meget mere.
Efter 5 års forsøgen på at forbedre min fysik uden betydelige resultater i styrke og masse, mener jeg simpelthen ikke det er værd at blive ved.

(Jeg har hypofyseinsufficiens, og kan ikke producere hormoner. Hvilket er grunden til at træning bare ikke virker særlig godt på mig. Men det har I også hørt alt for meget på herinde, så vil ikke fortælle mere. Bare lige nævne det, hvis nogen ikke skulle forstå min mangel på resultater.)

Jeg er nu på udkig efter et nyt livsprojekt/hobby. Det er svært at finde noget der kan erstatte vægttræning, eftersom det var noget jeg brændte ubeskriveligt meget for. Men måske kan jeg finde noget i samme retning. Er der andre hobbyer der evt. har med sundhed/træning at gøre?

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg er i gang med at tage dykkercertifikat, og det kan kun anbefales, det er meeeeeega fedt^^
altså at dykke :D

held og lykke i fremtiden..

ps: hvad er symptomerne på hypofyseinsufficiens? og hvordan finder man evt. ud af om man har det?

Kostplan: Vis kostplan

ps: hvad er symptomerne på hypofyseinsufficiens? og hvordan finder man evt. ud af om man har det?

Og vupti, pludselig havde 50% af bb.dk's brugere hypofyseinsufficiens. "Det må være derfor jeg ikke vokser" :D

Til TS: Al held og lykke med fremtiden, hvorfor bliver du ikke hardcore til noget løb/cykling/svømning, 3-kamp eller lign. eller sætter din sygdom også en begrænsning for dette?

Jeg har tit tænkt på om jeg ikke ville begynde at f.eks. løbe rigtig meget hvis ikke jeg prioterede bb så meget som jeg gør for tiden.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 0.10
- Squat: 300.00
- Dødløft: 60.00

Galleri: Vis galleri (8)

Triatlon kunne være fedt, det gad jeg selv gerne. Held og lykke med det du nu finder.
Brugeravatar

Geografisk sted: Sæd

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Dødløft: 125.00

@moretti12

Har altid haft det godt med at svømme, så super idé :)

Hvis du gik og havde hypofyseinsufficiens uden at vide det, ville der ikke gå mange dage før du, ja, faldt død om. Det samme ville ske for mig hvis jeg undlod at tage mine erstatnings hormoner nogle dage. Så tjek lige i første omgang om du er i live, med puls og det hele, og hvis det er tilfældet har du intet at være bange for :wink:
Men ellers er der mange symptomer når du har det. Alt hvad der nu følger med ikke at producere tilstrækkeligt af de forskellige hormoner. Bl.a. har du ikke energi til noget, skal på toilettet hvert 15 minut, trang til at drikke meget væske, dårligt humør, ikke så stor livslyst. Får du erstatningshormoner er det hele dog ikke helt så slemt :)

Nedsat funktion af hypofysen er ikke noget man bare lige får. Du kan blive født med det, det kan skyldes en tumor i hjernen, eller hvis du kommer ud for en ulykke hvor dit hoved er involveret.

@Bundesball
Kan tror der er en mulighed for at blive god til de ting, men kan nok aldrig blive helt hardcore. Jeg vil til tider blive for hurtigt udkørt, og nogle dage ikke have det godt nok til at træne. Men løb er sgu fedt, især interval løb :D
I forbindelse med vægttræning har jeg erfaret, at jeg er utroligt ringe til at opbygge styrke. Så jeg håber bare at det ikke også er overført til udholdenheds træning.
Sidst rettet af Bavian 4. jan 2010, 14:41, rettet i alt 1 gang.

Bueskydning :strong:
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Efter påvirkning fra Fatobys side syntes jeg faktisk også bueskydning lyder fedt. Noget med de kraftigste buer kræver 80 kg træk, med en hånd vel at mærke!

Ellers har jeg altid gerne ville blive god til at klatre, både i de baner med små sten på væggen, et torv uden brug af ben eller lign.

Eller kan både Parkour og kampsport nævnes som suder fede sportsgrene :D

De er måske allesammen fysiske sportsgrene, men det gør dem jo os bare federe ^^
“It takes 43 muscles to frown, but only 17 muscles to smile.
That makes it 2.5 times easier to smile”
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Off topic

Brugere online