Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 867
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 866

Følg bodybuilding.dk på

stor bryst, stor ryg små arme..

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey BB'er

Jeg har virkelig et problem synes jeg selv. jeg har et soldit bryst og ryg. men så er mit problem, mine arme.
jeg vil virkelig gerne have dem til at vokse. så vil ville høre nogle af jeres råd. jeg rammer dem altid når jeg fx træner bryst og ryg. men aldrig alene og sammen.

hvad ville jeres råd være?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

smid et billede så vi kan bedømme ,,,ellers har drop set og super set altid virket for mig...
Brugeravatar

Reputation point: 35

Geografisk sted: sydjylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan

køllekongen skrev:smid et billede så vi kan bedømme ,,,ellers har drop set og super set altid virket for mig...

+ 1. Drop set har også hjulpet mig fra små til store arme. Du kunne eventuelt køre incline curls, som har meget fokus på det lange hoved.

Men smid et billed op, vi har det alle med at synes vores arme er for små..
So you want to get big by crossfitting? That's cute

Eat Big, Lift Big, Get Big!
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.50
- Squat: 170.00
- Dødløft: 222.50

Logbog: Vis logbog

Isolationsøvelser er ikke forbudt. Mange herinde vil gerne have at squat, military, dødløft, bænkpres og pullups er de eneste øvelser man skal køre. Alt andet er jo spild af tid. Har man ikke generne til at få store guns af basisøvelser, så må man ty til isolationsøvelser. Problemet er bare at alt er individuelt. Nu kan vi tage udgangspunkt i mig selv. Jeg kan nærmest ikke ramme mine biceps. Jeg må køre ekstremt let og med tempomanipulation for at ramme biceps. Mine triceps derimod bliver aktiveret af alt og jeg kan bare hælde kg på i fx. skull crushers uden at det ændrer på noget. Andre har det helt omvendt.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00

Logbog: Vis logbog

salt skrev:Isolationsøvelser er ikke forbudt. Mange herinde vil gerne have at squat, military, dødløft, bænkpres og pullups er de eneste øvelser man skal køre. Alt andet er jo spild af tid. Har man ikke generne til at få store guns af basisøvelser, så må man ty til isolationsøvelser. Problemet er bare at alt er individuelt. Nu kan vi tage udgangspunkt i mig selv. Jeg kan nærmest ikke ramme mine biceps. Jeg må køre ekstremt let og med tempomanipulation for at ramme biceps. Mine triceps derimod bliver aktiveret af alt og jeg kan bare hælde kg på i fx. skull crushers uden at det ændrer på noget. Andre har det helt omvendt.

precis som salt skriver ,,prøv lidt af hvert og find ud af hvilket virker på dig,,,jeg bliver næsten altid øm i triceps efter drop set mens jeg kan løfte hele centeret i biceps uden ømhed dagen efter,,,,
Brugeravatar

Reputation point: 35

Geografisk sted: sydjylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (4)

Gode overarme tager mange år at opbygge, der er så mange tåber herinde som tror de får gode overarme af at træne ryg osv, men det gør de bestemt ikke, så det ender altid med tiden at deres arme halter latterligt bagud, og de skal bruge de næste par år på at rette op på deres begynder fejl.

Så brug din ganske alm fornuft og træn hele kroppen, ellers får man det grimme look, med tynde arme og små lår og læg, og folk småpisser i bukserne af grin pga ens look frem for at se en gut med en flot figur som har gjort noget ud af det hvis man ikke træner det hele, "Disco pumpere" er nok et af de mest pinlige begreb inden for Bodybuilding.

Træn alt, osse de små grupper, greb/underarme læg biceps og triceps osv, og lad være med at lytte efter råd fra folk som har netop de mangler som man bestemt ikke ønsker.

mvh
Gør som de andre, og du må nøjes med hvad de andre får.
Undskyldningen med dårlige gener er nok den mest brugte for dovenskab, og manglende viden.
Fuck Asier!
Brugeravatar

Reputation point: 140

Styrkeliste
- Bænkpres: 230.00
- Dødløft: 400.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster