Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JeppeRask skrev:Eftersom der ved dannelsen af muskel også dannes fedt

JeppeRask skrev:Altså, jo det var da min overbevisning.. Men hvorfor?
JeppeRask skrev:Findes der et sweetspot.. Hvad er fordelen ved bulke med et 1000 kcal overskud - kontra 200-300? Man er 'sikker' på at danne så megen muskel som muligt, men er der et max? :-)

JeppeRask skrev:Altså, jo det var da min overbevisning.. Men hvorfor? Findes der et sweetspot.. Hvad er fordelen ved bulke med et 1000 kcal overskud - kontra 200-300? Man er 'sikker' på at danne så megen muskel som muligt, men er der et max? :-)

Labze skrev:JeppeRask skrev:Eftersom der ved dannelsen af muskel også dannes fedt
Ikke nødvendigvis, de 2 ting har intet med hinanden at gøre.

JeppeRask skrev:Labze skrev:JeppeRask skrev:Eftersom der ved dannelsen af muskel også dannes fedt
Jeg har forsøgt mig på google, men kan ikke helt finde sammenhængen.. Hvorfor dannes der fedt, under muskeldannelse?

Tobias Boll skrev:JeppeRask skrev:Labze skrev:JeppeRask skrev:Eftersom der ved dannelsen af muskel også dannes fedt
Jeg har forsøgt mig på google, men kan ikke helt finde sammenhængen.. Hvorfor dannes der fedt, under muskeldannelse?
Det handler om kcal overskudet... Hvis du rammer sweat spot i forhold til kcal overskud så vil der ikke dannes fedt(i hvert fald meget lidt), men kun muskel. Men som fyren der skriver ovenfor at han har haft 800kcal overskud om dagen hvilket så har været for meget og han har taget meget fedt på også. (det næste er firkantet sat op)
Man kan sige at hos ham gik 400 af de 800 kcal om dagen til at danne større muskler mens de resterende 400kcal så vil sætte sig som fedt.
Forståeligt ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster