Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ic8800 skrev:Har gået og tænkt over hvor mange af dem der er herinde får støtte til deres træning hjemmefra altså får afvide at det ser sku godt ud man kan se resultater osv... For det eneste min kæreste næsten kan sige er "man kan da ikke rigtig se du træner" nok den mest depri replik man kan få...Vil bare høre om der er andre der har det på samme måde...

Helt enig, det ser da rigtig fint ud, godt med muskel masse.. så lige smid lidt fedt også er den i vinkel..Lithium skrev:ic8800 skrev:Jeg har trænet 3år sådan on/off men her det sidste halvt års tid har jeg givet den gas... :D
Det ser sgu da godt ud =D> Du kunne måske smide noget fedt, men det er en flot muskelmasse du oppebærer. Godt gået

ic8800 skrev:Har trænet i motion og trivsel så ved godt hvem du er Bay... Og træner nok det sted for folk i viborg taler dårligst om Falkevejens motionscenter også kaldet apoteket

Efter min mening er det absolut det bedste center i viborg der er alt hvad man skal bruge og alle er sku så høflige og snakker med hinanden der er ikke den "snobbethed" som i så mange andre centre... Men TAK for de pæne svar det er også rart med noget god kritik engang imellem fra andre "jern nørder" 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster