Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

oktayAltintass skrev:Helt ærlig kom da lige med noget respons ???

oktayAltintass skrev:4* 12-10-8-6..

flamingopikken skrev:oktayAltintass skrev:4* 12-10-8-6..
Kører du det i ALLE øvelser? Jeg synes du skal læse min første post igen, og stille hele dit program op i en mere overskuelig facon, så vi i det mindste kan få et overblik over dit program. Det du har skrevet er fanme for rodet.
Hvis du ønsker større muskelmasse, skal du jo først og fremmest spise for at tage på. Hvad programmer angår er der tonsvis af skabeloner og udkast her på siden - søg efter det.
Jabbe1994: Wh.. What?

jabbe1994 skrev:flamingopikken skrev:oktayAltintass skrev:4* 12-10-8-6..
Kører du det i ALLE øvelser? Jeg synes du skal læse min første post igen, og stille hele dit program op i en mere overskuelig facon, så vi i det mindste kan få et overblik over dit program. Det du har skrevet er fanme for rodet.
Hvis du ønsker større muskelmasse, skal du jo først og fremmest spise for at tage på. Hvad programmer angår er der tonsvis af skabeloner og udkast her på siden - søg efter det.
Hvis du læse så har han tabt sig fra 91-72 kg så går vel ud fra han spiser rigtig og få rigeligt med proteiner og aminosyre .Det bedste for at få råstryke er at køre explosiv styrketræning/superset .Træn hårdt og spis sund er vejen frem

flamingopikken skrev:jabbe1994 skrev:flamingopikken skrev:oktayAltintass skrev:4* 12-10-8-6..
Hvis du læse så har han tabt sig fra 91-72 kg så går vel ud fra han spiser rigtig og få rigeligt med proteiner og aminosyre .Det bedste for at få råstryke er at køre explosiv styrketræning/superset .Træn hårdt og spis sund er vejen frem
Jeg synes bare du skal undlade at kommentere, da det du skriver ikke giver mening. Overhovedet.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster