Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pernille95 skrev:Hej BB'er
Jeg er en pige på 18 år og en kampvægt på 80kg. Jeg er gået igang med et vægttab og vil gerne smide 15kg.
Jeg tæller kalorier og en daglig kost ligge på ca. 6-700 kalorier og så træner jeg 4 gange om ugen. Mit spørgsmål er så om jeg sulter mig selv? og om det kan sætte en stopper for mit vægttab?
Jeg ønsker at få en sund livsstil og blive stærk.
Mvh Pernille

Pernille95 skrev:Syntes godt os det virket lidt vildt jeg ikke spiste mere men efter jeg har skiftet hele min kost ud med fuldkorn, salat og kylling kan jeg næsten ikke spise noget og er heller ikke sulten, som jeg var før i tiden.
Er det bedre jeg spiser flere måltider eller større måltider?
Jeg har ikke et ønske om at tabe mig vildt hurtigt da jeg ikke vil have det hele hænger og enlig gerne vil have opbygget en masse muskler![]()
har lavet en kostplan som stort set ser sådan ud hver dagkostplan

Pernille95 skrev:Syntes godt os det virket lidt vildt jeg ikke spiste mere men efter jeg har skiftet hele min kost ud med fuldkorn, salat og kylling kan jeg næsten ikke spise noget og er heller ikke sulten, som jeg var før i tiden.
Jeg har ikke et ønske om at tabe mig vildt hurtigt da jeg ikke vil have det hele hænger og enlig gerne vil have opbygget en masse muskler![]()

MartinEriksen1991 skrev:Pernille95 skrev:Syntes godt os det virket lidt vildt jeg ikke spiste mere men efter jeg har skiftet hele min kost ud med fuldkorn, salat og kylling kan jeg næsten ikke spise noget og er heller ikke sulten, som jeg var før i tiden.
Jeg tror selv runway-modeller på 35 kg. vil kigge på din kostplan og tænke "Ja goddaw då', jeg kan da ikke leve af det der?!"
Som de andre nævner er det en ekstrem usund og kortsigtet måde at tabe sig på - og leve generelt. Har du ikke ekstremt svært ved at finde overskud i hverdagen? Du indtager jo stort set INTET mad![]()
Jeg tror du ville være godt tjent med at læse nogle af de rigtig fine artikler her på boardet, som beskriver det at "cutte"
- eksempelvis denne http://news.bodylab.dk/artikler/537-sad ... den-sommer
Du skriver selv, at du ønsker en sund livsstil - så er det altså hamrende vigtigt at få fat i det basale omkring en sund og varieret kost
kan se jeg skal indtage ca. 1600 om dagen :O mht. overskud så tar jeg koffeinpiller (har jeg os gjort før den store ændring a kost) så mærker det faktisk ikke :s

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster