Mit spørgsmål er så: Det fedt, som er i de saltede peanuts, er det også det gode fedt? - det er sparsom med indholdet i bøtten: peanuts, salt og vegatabilsk olie!
Håber I kan hjælpe...

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

*JJ* skrev:Jeg er snart ved at løbe tør for mandel splitter (som er hentet billigt i Tyskland, hehe!) - og nu har jeg så en masse bøtter med saltede peanuts til at stå, som jeg skal til at kværne istedet for.
Mit spørgsmål er så: Det fedt, som er i de saltede peanuts, er det også det gode fedt? - det er sparsom med indholdet i bøtten: peanuts, salt og vegatabilsk olie!
Håber I kan hjælpe...

MC skrev:Saltede peanuts er no-go![]()
Køb dig hellere nogle solsikkekerner i netti for 10,- pr. 500g. De rykker.

Smeden skrev:Peanuts indeholder en masse omega-9, der jo er dejligt sundt. Det indeholder desuden også en del omega-6, men intet omega-3, og er derfor ikke en fedtkilde du skal holde dig helt til. Suppler med fisk, og den slags, så er du fin.
Solsikkeolie er derimod fyldt med omega-6, så dem bør man IMO ikke hælde ukritisk i sig. Så vil jeg hellere anbefale peanuts.
Du kan jo skylle dem en gang hvis du er nervøs for saltet.

Smeden skrev:så du spiser sådan set bare 10 peanuts om dagen? Så behøver du ikke engang være nervøs for saltet.

Smeden skrev:så du spiser sådan set bare 10 peanuts om dagen? Så behøver du ikke engang være nervøs for saltet.

Misterhamper skrev:Den bedste peanut butter er den økologiske fra URTE KRAM i Kvickly. 99,7% økologiske jordnødder og 0,3% salt.

MC skrev:Saltede peanuts er no-go![]()

Hildir skrev:MC skrev:Saltede peanuts er no-go![]()
Haha det samme herMen synes at de smager lidt nederen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster