Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mikkel_baech skrev:Jeg ville også vælge i samme mærke så gensalgsværdien en størst og du får lyst til et rigtigt anlæg ;)
Hjemme har jeg pt HK forstærker og ekperimenterer med vintage højtalere pt cervin vega 12tr.jeg er bestemt ikke vega mand men i 70'erne lavede de to gode serier hvoraf TR er den ene.

john vs jon skrev:Jeg har scandyna minipod, men udelukkende pga designet.
Forstår godt de andres meninger med at DALI ville gøre dit sæt komplet. Men præcis B&W, som du selv nævner, er super lækker og spiller virkelig lækkert - dem ville jeg nok vælge! Ellers, så ta et smut forbi HIFI-klubben, de er virkelig kompetente og så kan de godt lide at snakke:)

Garik skrev:B&W og Dali er begge rigtig gode mærker - og begge de nævnte modeller spiller rigtig godt.
Jeg kan ikke huske, om det er konstellationen NAD/B&W eller Denon/B&W, der dog er utrolig skinger. B&W's diskanter skulle nemlig blive "owerpowered"/overtage lydbilledet, når man spænder enten NAD eller Denon foran - men snak eventuelt med HifiKlubben om det. Mener dog det er Denon/B&W-sammensætningen, der ikke er så favorabel.

Garik skrev:B&W og Dali er begge rigtig gode mærker - og begge de nævnte modeller spiller rigtig godt.
Jeg kan ikke huske, om det er konstellationen NAD/B&W eller Denon/B&W, der dog er utrolig skinger. B&W's diskanter skulle nemlig blive "owerpowered"/overtage lydbilledet, når man spænder enten NAD eller Denon foran - men snak eventuelt med HifiKlubben om det. Mener dog det er Denon/B&W-sammensætningen, der ikke er så favorabel.

Lean2000 skrev:mikkel_baech skrev:Jeg ville også vælge i samme mærke så gensalgsværdien en størst og du får lyst til et rigtigt anlæg ;)
Hjemme har jeg pt HK forstærker og ekperimenterer med vintage højtalere pt cervin vega 12tr.jeg er bestemt ikke vega mand men i 70'erne lavede de to gode serier hvoraf TR er den ene.
Jeg har lige skiftet min H/k receiver og dvd ud med nad. Så har det billigt. Ved ikke om det er bedre model end det du har.
Nu ligner dine cervin vega heller ikke deres typiske bulder bas højtalere hehe. Så de skal nok spille okay godt![]()
Ang gensalgsværdi er jeg ret ligeglad. Det skal bare spille godt. Men må rundt og høre lidt mere på højtalere.

Lean2000 skrev:john vs jon skrev:Jeg har scandyna minipod, men udelukkende pga designet.
Forstår godt de andres meninger med at DALI ville gøre dit sæt komplet. Men præcis B&W, som du selv nævner, er super lækker og spiller virkelig lækkert - dem ville jeg nok vælge! Ellers, så ta et smut forbi HIFI-klubben, de er virkelig kompetente og så kan de godt lide at snakke:)
Hehe Hifiklubben er snart mit andet hjem hehe.
Men ja der er forskel Dali er meget nemme at drive. Men har en 7x140 watt NAD forst. så den passer også godt til nogle B&W som kræver end del mere power. Og de lyder suverænt især til prisen.
Men må ned og høre de Dali og se om jeg kan få valgt lidt. Har ikke så travlt.![]()
Bor desværre i den anden ende af landet end hvor ktradio befinder sig.

Lean2000 skrev:Men suben bruges selvfølgelig ikke når der høres musik.

Taroez skrev:Lean2000 skrev:Men suben bruges selvfølgelig ikke når der høres musik.
Hvorfor ikke!? :O

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster