Jeg har et problem som hæmmer min træning, måske nogle af jer har et svar som kan hjælpe.
Når jeg træner bryst, føles det ikke som om det er muskulaturen i selve pectoralis som sætter begrænsningen for failure, men i stedet området omkring rear deltoid, lige under hvor trapezius hæfter på skulderledet ( er ikke sikker på den hæfter der, men får at give et indblik i hvor jeg føler jeg har et svagt punkt. )
Der ophopper sig en masse mælkesyrer, undervejs i træningen som virkelig forringer min volumen under træningen .. Jeg har længe tænkt det bare var mine rear delts som var for svage, men efter igennem længere tid at have fokuseret på at opbygge mere styrke og masse i denne region står jeg uden forbedringer i forhold til mit problem ..
Kan ved en øvelses såsom close grip pulldowns også mærke dette områder volder mig problemmer.
Det kunne selvfølgelig også være dårligt sammensatte programmer, hvilket har givet et for stort load på skulder regionen, men mener dog jeg lader hver muskelgruppe få tilstrækkeligt med hvile..
Er der nogle der har prøvet nogen lign. og som muligvis kan hjælpe?
På forhånd tak