Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1070
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1068

Følg bodybuilding.dk på

Syntes væksten slower down

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

har haft voldsomme begynder gains, gået fra 74kg til 80 ca. gainet 3 cm i arme osv. og dette er på forholdsvis kort tid 2 måneder ca. Men sys jeg er gået lidt i stå nu, den står stille på 80-81, og ved self godt at man ikk har begynder gains for evigt men ja tænkte jeg ville prøve lidt nyt. Det skal siges jeg har kørt back to basics programmet siden jeg startede, gået ca fra 18kg i dunbell bryst til 26kg (skrå) bare lige for at nævne en af øvelserne. Kørte også med voldsom kost i starten, hvor jeg er røget lidt ud nu, får ik lavet mit pasta/kylling til skolen osv..

Jeg havde tænkt mig at køre måneden ud, og derefter starte lidt på frisk start hvis man kan sige sådan.

Kosten har jeg ikke tænkt mig at køre specifik kostplan, skal bare sørge for at æde nok, så vil ha nogle standard intagninger om dagen.

Morgen, gerne 2 potioner havregryn (mine portioner er ikke altid så store pga. meget mælk) med rosiner på. fiskeolie + multivitamin som altid, og evt. banan.

I skoletiden "Awesome shake of the anabolic bulk:
500ml matilde kakao / mælk
2 store spsk peanut butter med top
2 spsk olie
et scoop random prot pulver <- bruger nok bare wg her
= instant swohlenezz... omkring 1100 kcal og smager skønt" og evt. nogle rugbrødsmadder og noget frugt og whatever.

før og efter træning Weightgainer shake + kreatin (overvejer dog at holde 2 ugers pause fra kreatin da jeg har kørt det i et godt stykke tid på det tidspunkt og har hørt man ska holde pauser)

aftensmad.

+ de mellemmåltider jeg nu får.

og så havde jeg tænkt mig fremadrettet at køre dette program: artikler/traeningsprogrammer/position-of-flexion-anno-2004.html

får aldrig spist lgieså meget på mine offdays, ons lør søn. må jeg prøve at fokusere lidt mere på.

lyder det ikke som okay plan hvis jeg ska ha gang i væksten igen?

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvis din vægt står stille, så er det sandsynligvis fordi du ikke æder nok.

Damsgaard.
Set the record straight.
Brugeravatar

Geografisk sted: AK Nordland

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 220.00

Saunzor skrev:Hvis din vægt står stille, så er det sandsynligvis fordi du ikke æder nok.

Damsgaard.

det er jo også det han selv skriver :D
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50

Kørte også med voldsom kost i starten, hvor jeg er røget lidt ud nu, får ik lavet mit pasta/kylling til skolen osv..
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50

Prøv at se om du kan klemme en ekstra shake ned i løbet af dagen, eller inden du går i seng..
Jeg er selv kommet til det stadie hvor jeg ikke kan tage på mere. Startede på 65 kg, og ligger på 73 nu. Jeg har trænet i 8 mdr, med fast 3-splits program, og spist gainer, og sundt.. Det kan være svært at få den shake ned, men det er det eneste som hjælper.

Logbog: Ingen logbog

kharze skrev:Prøv at se om du kan klemme en ekstra shake ned i løbet af dagen, eller inden du går i seng..
Jeg er selv kommet til det stadie hvor jeg ikke kan tage på mere. Startede på 65 kg, og ligger på 73 nu. Jeg har trænet i 8 mdr, med fast 3-splits program, og spist gainer, og sundt.. Det kan være svært at få den shake ned, men det er det eneste som hjælper.

Hva er det for noget fis. Du kan da sagtens få den nødvendige proteinmængde gennem fødevare.
Ville også fortrække en shake efter træning, da valle proteinen optages hurtige. Men ud over det kan jeg kun anbefale at du tænker mere over hvad der ryger ned i kæften. Har virket fint for mig. Har haft en rimelig konstant progression de 2 år jeg nu har trænet.
Brugeravatar

Henr94 skrev:Hva er det for noget fis. Du kan da sagtens få den nødvendige proteinmængde gennem fødevare.
Ville også fortrække en shake efter træning, da valle proteinen optages hurtige. Men ud over det kan jeg kun anbefale at du tænker mere over hvad der ryger ned i kæften. Har virket fint for mig. Har haft en rimelig konstant progression de 2 år jeg nu har trænet.

Det er da ikke noget fis? det eneste jeg vil frem til er at hvis han ikke kan få det ned gennem den daglige kost, så kan han tage en ekstra shake? SÅ det er ikke noget som helst, med at han IKKE kan få det ned gennem almindelig kost... Hvis man ikke har overskudet til at lave proteinrigt mad inden man går i seng, er en shake et godt alternativt. Med det siger jeg ikke at man skal gå ind, og erstatte ens almindelige kost.

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster