Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1029
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1026

Følg bodybuilding.dk på

Tab af masse.

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej BB jeg har for tiden haft rigtig travlt med et projekt på SDU, hvilket har gjort at jeg nu ikke har kunnet træne i 8 dage, og det bliver ved med at være sådan her indtil mandag :cry:
Føler allerede at jeg har tabt mig, og det ser også sådan ud når jeg ser i spejlet. Har heller ikke spist optimalt da jeg ikke er så god til det, når jeg ikke kan træne eller har den fornødne tid.

Men nu er mit spørgsmål bare, kan det virkelig gå så hurtigt? eller er jeg bare utrolig pessimistisk?

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du er utroligt pessimistisk. Det er nok bare pump + væske + psykisk.
NO COCK IS AS HARD AS LIFE
Brugeravatar

Reputation point: 85

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00

Kostplan: Ingen kostplan

swagmeister skrev:Hej BB jeg har for tiden haft rigtig travlt med et projekt på SDU, hvilket har gjort at jeg nu ikke har kunnet træne i 8 dage, og det bliver ved med at være sådan her indtil mandag :cry:
Føler allerede at jeg har tabt mig, og det ser også sådan ud når jeg ser i spejlet. Har heller ikke spist optimalt da jeg ikke er så god til det, når jeg ikke kan træne eller har den fornødne tid.

Men nu er mit spørgsmål bare, kan det virkelig gå så hurtigt? eller er jeg bare utrolig pessimistisk?

Om hvad går så hurtigt? Man mister ikke meget masse i form af atrofi, til gengæld mister du en del neurale tilpasninger, og zoomer du ind så synes en uge måske ikke meget. Tilgengæld er en uge noget mere når du så inddeler dit liv i år og disse år i sæsoner med respektive værdier og målsætninger.

Du er absolut ikke i nogen position til at klovne sådan rundt og misse en uges træning og kost, med mindre du vil stille dig tilfreds med tanken om at du "kunne have".
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

SandyFrink skrev:Om hvad går så hurtigt? Man mister ikke meget masse i form af atrofi, til gengæld mister du en del neurale tilpasninger, og zoomer du ind så synes en uge måske ikke meget. Tilgengæld er en uge noget mere når du så inddeler dit liv i år og disse år i sæsoner med respektive værdier og målsætninger.

Du er absolut ikke i nogen position til at klovne sådan rundt og misse en uges træning og kost, med mindre du vil stille dig tilfreds med tanken om at du "kunne have".

Kan man i princippet ikke bare se det som et dekon, og tænke positivt på det?
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

MadzP92 skrev:
SandyFrink skrev:Om hvad går så hurtigt? Man mister ikke meget masse i form af atrofi, til gengæld mister du en del neurale tilpasninger, og zoomer du ind så synes en uge måske ikke meget. Tilgengæld er en uge noget mere når du så inddeler dit liv i år og disse år i sæsoner med respektive værdier og målsætninger.

Nej. Bestemt ikke. Kroppen kan tilpasse sig selv de mest jammerlige, kummerlige forhold og forudsat kost og restitution er plejet med bare rimelig indsats er det en seriøs bedrift at nå en tilstand af overreach der fordrer pause.

Overordnet set har snakke om dekonditionering formentligt gjort mere skade end gavn.

Man kan tænke ligeså positivt man vil, men realiteten er tidsspilde.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Helt perfekt, tak for svarene alle :) Jeg afleverer mit projekt her næste uge. Så kan jeg endelig komme igang, med træning, ordenlig søvn og nok mad :)

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00

SandyFrink skrev:
MadzP92 skrev:

Nej. Bestemt ikke. Kroppen kan tilpasse sig selv de mest jammerlige, kummerlige forhold og forudsat kost og restitution er plejet med bare rimelig indsats er det en seriøs bedrift at nå en tilstand af overreach der fordrer pause.

Overordnet set har snakke om dekonditionering formentligt gjort mere skade end gavn.

Har du samme holdning til deload som til dekon?
NO COCK IS AS HARD AS LIFE
Brugeravatar

Reputation point: 85

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00

EWhite skrev:
SandyFrink skrev:
MadzP92 skrev:

Har du samme holdning til deload som til dekon?
'

Sandy's korte svar vil være nej, forskellen er væsentlig. Vigtigst af alt kan deload bruges aktivt til periodisering, konditionering, offloading og peaking. Dekonditionering er bare et skridt ned af progress-trappen, for at tage samme skridt op efter en vilkårlig periode med pause senere.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster