Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

lopstar skrev:Jo mindre kalorieoverskud, jo mindre ekstra fedt

Animal skrev:lopstar skrev:Jo mindre kalorieoverskud, jo mindre ekstra fedt
Og reduceret muskelvækst.

lopstar skrev:Animal skrev:lopstar skrev:Jo mindre kalorieoverskud, jo mindre ekstra fedt
Og reduceret muskelvækst.
Det er korrekt, men så må man protiere om man vil gøre det på den langsomme måde, og så sikre sig at holde formen, eller man vil bulke ordentligt og cutte derefter.

Animal skrev:Farten er altafgørende, en markant øgning af muskelmasse, vil medføre en øgning af fedtmasse.
4 kilo på en måned er en del, skær lidt i dine kalorier.

jon pall skrev:Animal skrev:Farten er altafgørende, en markant øgning af muskelmasse, vil medføre en øgning af fedtmasse.
Men husk på at jo flere kcal ik er lig med mere ekstra gainet muskelmasse... der er aldrig en grund til at blive fed..
der er os kun en hvis mængde benzin der kan komme ind i en bils motor, resten vil ryge ud i udstødningen uforbrændt.. så inden man tænker at fylde mere mad på skal der en større krop til.. (self skal man være i overskud)
Min pointe er bare det aldrig er nødvendigt at blive tyk, det afgørende er om man er i kcaloverskud og ellers er i et anabolsk stadie med proteiner nok osv osv
skriver det bare pga mange tror bulk betyder at blive tyk her på siden

Th0mas skrev:Læs evt denne artikel omkring bulking:
http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_truth_about_bulking
Du kan sagtens bulke op og cutte senere hen, du vil dog altid miste lidt muskelmasse i forbindelse med et cut.
Der er mange meninger omkring hvor tit man skal træne, umiddelbart lyder det til du træner et fullbody. Det er nemmere at rådgive dig, hvis du smider dit program op.

Megadondeath skrev:Th0mas skrev:Læs evt denne artikel omkring bulking:
http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_truth_about_bulking
Du kan sagtens bulke op og cutte senere hen, du vil dog altid miste lidt muskelmasse i forbindelse med et cut.
Der er mange meninger omkring hvor tit man skal træne, umiddelbart lyder det til du træner et fullbody. Det er nemmere at rådgive dig, hvis du smider dit program op.
Træner bryst, skuldre, biceps og mave.
Hvilke øvelser jeg laver et lidt forskelligt.
Jeg kører ikke efter et stramt program.

lopstar skrev:Altså efter mit hoved, så synes jeg ikke du skulle lave din kost om så. Forsæt som du gør, og så kan du vurdere, hvornår du selv synes, at det er nok, og du skal begynde at tabe dig. Det kan ikke undgås, at du mister lidt muskelmasse når du cutter, men sådan er det og det kan du ikke lave om på.
Hvis du får kørt hele kroppen igennem hver gang, så vil det være optimalt at træne 3 gange om ugen, fx. Mandag, onsdag, fredag. Det kaldes også et fullbody program, men som allerede nævnt er der forskellige meninger om dette.

lopstar skrev:Megadondeath skrev:Th0mas skrev:Læs evt denne artikel omkring bulking:
Træner bryst, skuldre, biceps og mave.
Husk ryg og ben

Megadondeath skrev:Træner bryst, skuldre, biceps og mave.

Th0mas skrev:Megadondeath skrev:Træner bryst, skuldre, biceps og mave.
Du mangler jo at træne over halvdelen af kroppen med det program!!
Start på et fornuftig fullbody program, hvor du træner hver anden dag. Et forslag kunne være Rippetoes starting strenght (google det evt.), det ser således ud:
Pas A
Squat 3x5
Bænkpres 3x5
Dødløft 1x5
Pas B
Squat 3x5
Military press 3x5
Rows 3x5

jon pall skrev:Animal skrev:Farten er altafgørende, en markant øgning af muskelmasse, vil medføre en øgning af fedtmasse.
Men husk på at jo flere kcal ik er lig med mere ekstra gainet muskelmasse... der er aldrig en grund til at blive fed..
der er os kun en hvis mængde benzin der kan komme ind i en bils motor, resten vil ryge ud i udstødningen uforbrændt.. så inden man tænker at fylde mere mad på skal der en større krop til.. (self skal man være i overskud)
Min pointe er bare det aldrig er nødvendigt at blive tyk, det afgørende er om man er i kcaloverskud og ellers er i et anabolsk stadie med proteiner nok osv osv
skriver det bare pga mange tror bulk betyder at blive tyk her på siden

Er ikke den store fan af squat og dødløft.
Jeg ved at I vil hade det jeg skal til at sige nu.. Men jeg gør kun det her for udseendet. Ja så er det sagt.
Og jeg er pænt ligeglad med mine ben. Min ryg betyder hele ikke så meget for mig.
Ved at I vil slå hårdt ned på det her, men jeg orker virkelig ikke at bruge energi på at træne mine ben, når jeg slet ikke er interesseret i at træne dem. Jeg synes squat er den hårdeste øvelse, og den gør at jeg nogle gange skipper træningen, fordi jeg simpelthen ikke kan overskue den. Og synes ikke det er dét værd, når jeg er ligeglade med mine ben. Ved godt den styrker størstedelen af kroppen, men de dele af kroppen jeg gerne vil have mere muskelmasse på, isolerer jeg i mine øvelser.
Bams skrev:Er ikke den store fan af squat og dødløft.
Jeg ved at I vil hade det jeg skal til at sige nu.. Men jeg gør kun det her for udseendet. Ja så er det sagt.
Og jeg er pænt ligeglad med mine ben. Min ryg betyder hele ikke så meget for mig.
Ved at I vil slå hårdt ned på det her, men jeg orker virkelig ikke at bruge energi på at træne mine ben, når jeg slet ikke er interesseret i at træne dem. Jeg synes squat er den hårdeste øvelse, og den gør at jeg nogle gange skipper træningen, fordi jeg simpelthen ikke kan overskue den. Og synes ikke det er dét værd, når jeg er ligeglade med mine ben. Ved godt den styrker størstedelen af kroppen, men de dele af kroppen jeg gerne vil have mere muskelmasse på, isolerer jeg i mine øvelser.
L O L
Så du vil gerne have resultater men er ikke villig til at lægge det arbejde i det der skal til for at få dem? Du får ikke noget ud af at være en pussy og skippe træningen fordi der er en øvelse du synes er hård. Mand op. Et godt resultat får du ikke af at være doven og ugidelig.
På længere sigt vil du takke dig selv for at have trænet hele din krop.

Megadondeath skrev:Th0mas skrev:Megadondeath skrev:Træner bryst, skuldre, biceps og mave.
Du mangler jo at træne over halvdelen af kroppen med det program!!
Start på et fornuftig fullbody program, hvor du træner hver anden dag. Et forslag kunne være Rippetoes starting strenght (google det evt.), det ser således ud:
Pas A
Squat 3x5
Bænkpres 3x5
Dødløft 1x5
Pas B
Squat 3x5
Military press 3x5
Rows 3x5
Er ikke den store fan af squat og dødløft.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster