Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1166
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1164

Følg bodybuilding.dk på

Tårnby Styrkeløfter Klub

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Jeg overvejer en tilbagevenden til noget egentligt styrkeløft, men jeg synes ikke, at det lokale FW-center har udstyret til det (bl.a. mangler der i dén grad racks og vægtskiver med stor diameter). Atmosfæren er også lidt for "smart" for mig, og der er generelt alt for mange, der træner på samme tid, set i forhold til faciliteterne. Jeg savner også en smule seriøsitet i tilgangen til træningen. Jeg har derfor tænkt på et medlemskab af Tårnby Styrkeløfter Klub, selvom klubben for mit vedkommende ikke just ligger lige rundt om hjørnet.

Kan man være sikker på, at der er åbent som minimum mandag til fredag i et bestemt tidsrum?

Hvornår er der faste egentlige træningsdage, hvor man fx kan få lidt instruktion i teknik?

Hvordan er "rumligheden" i træningslokalet? Er det en jernhule i en gammel, fugtig kælder med kondensvandet rendende ned ad væggene, eller lidt mere luftigt og lyst? No offence. :mrgreen:

/ Martin
Brugeravatar

Reputation point: 695

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

http://tsk-styrke.dk/

Google er som regel en god hjælp når man vil have svar på et spørgsmål :) De har åbent 8-21 i hverdage. Mht. udstyret mindes jeg fra diverse billeder her på sitet, at det er ret ok.

Biiver og MC træner der vist fra tid til anden. Evt. spørg dem :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

8800 skrev:http://tsk-styrke.dk/

Google er som regel en god hjælp når man vil have svar på et spørgsmål :) De har åbent 8-21 i hverdage. Mht. udstyret mindes jeg fra diverse billeder her på sitet, at det er ret ok.

Biiver og MC træner der vist fra tid til anden. Evt. spørg dem :)

Det er korrekt. :mrgreen: Og tak for linket.

Tanken var ellers, at jeg kunne være heldig at få lidt hurtig up to date-info fra nogle nuværende medlemmer her på sitet.

Ah, Biiver, det er vist ham Goliat, som man kan høre dødløfte herude på Vestegnen. :mrgreen:

/ Martin
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvor er du fra?
Velkommen til min verden

Reputation point: 0

Træner her: Well-Come Fitness K/S
Fitness World Nørrebro
The Gym
Fresh Fitness City

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 170.00

zarko skrev:Hvor er du fra?

Jeg bor i Rødovre. Jeg har fundet ud af, at VK Ares holder til i Rødovre. Der står desværre ikke meget på deres hjemmeside, http://www.vkares.dk/. Men det er vel bare at ringe til kontaktpersonen og få noget information...

/ Martin
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg træner i TSK, og du skal naturligvis være velkommen. Evt. kan du kontakte Kim Dahl vedr. en prøvetræning.

Når nu du bor i Rødovre, må jeg dog også anbefale Hvidovre Styrkeløftforening, som ligger lige ved Rødovre Station (http://www.hvidovrestyrke.dk/). Det er mit indtryk, at der er noget mere gang i den i HSF, end der er i Ares.
Løft m. udstyr (stævne/træning):
Squat: 172.5 kg/200 kg
Bænk: 107.5/120 kg
Dødløft: 222 kg (DK-rekord + all-time Wilks-rekord i DK)/225 kg (til liga)

https://titansupport.com/
https://www.2xu.dk/
http://www.klinikken-gammeltorv.dk/
Brugeravatar
EliteTeam

Reputation point: 5

Geografisk sted: Kbh S

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 97.50
- Dødløft: 157.50

Kostplan: Ingen kostplan

Hoosier skrev:Jeg træner i TSK, og du skal naturligvis være velkommen. Evt. kan du kontakte Kim Dahl vedr. en prøvetræning.

Når nu du bor i Rødovre, må jeg dog også anbefale Hvidovre Styrkeløftforening, som ligger lige ved Rødovre Station (http://www.hvidovrestyrke.dk/). Det er mit indtryk, at der er noget mere gang i den i HSF, end der er i Ares.

Tak for svaret. :) Hvidovre Styrkeløftforening ligger ikke langt herfra, men jeg mener at have læst et sted, at der er en forventning om, at man som medlem på et tidspunkt stiller op til konkurrence. Det var ikke lige min tanke, men meget kan jo ændre sig. :mrgreen:

Umiddelbart virker TSK og VK Ares mest tiltalende, men jeg må nok lige en tur forbi klubberne engang først i det nye år for at se på sagerne.

/ Martin
Brugeravatar

Styrkeliste

Etrius skrev:
Hoosier skrev:Jeg træner i TSK, og du skal naturligvis være velkommen. Evt. kan du kontakte Kim Dahl vedr. en prøvetræning.

Tak for svaret. :) Hvidovre Styrkeløftforening ligger ikke langt herfra, men jeg mener at have læst et sted, at der er en forventning om, at man som medlem på et tidspunkt stiller op til konkurrence. Det var ikke lige min tanke, men meget kan jo ændre sig. :mrgreen:

Umiddelbart virker TSK og VK Ares mest tiltalende, men jeg må nok lige en tur forbi klubberne engang først i det nye år for at se på sagerne.

/ Martin

Omkring HSF kan du prøve at smide en besked til Eclipse herinde fra (Sune). Han træner dernede, og jeg har lige haft lidt snak med ham omkring centeret, men ikke noget omkring det med licensen.. :)
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Ellers ligger Anger Management også i Rødovre - godt nok ikke en styrkeløfterklub men der skulle være fantastisk udstyr og massere af stærke bodybuildere
Velkommen til min verden

Reputation point: 0

Træner her: Well-Come Fitness K/S
Fitness World Nørrebro
The Gym
Fresh Fitness City

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 170.00

Vi forventer ikke folk stiller op lige med det samme, og vi har også nogle få medlemmer der ikke har stillet op til konkurrencer i lang tid. Vores håb er dog at man med tiden stiller op, ligeså vel som en fodboldklub håber deres medlemmer godt vil spille fodboldkampe
Hvidovre Styrkeløft Forening - www.hvidovrestyrke.dk

mine løft er angivet uden udstyr :-)

Reputation point: 10

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 147.50
- Squat: 230.50
- Dødløft: 250.00

MagtPrehn skrev:

Vi forventer ikke folk stiller op lige med det samme, og vi har også nogle få medlemmer der ikke har stillet op til konkurrencer i lang tid. Vores håb er dog at man med tiden stiller op, ligeså vel som en fodboldklub håber deres medlemmer godt vil spille fodboldkampe

Ved nærmere eftertanke er det vel rimeligt nok. Tak for inputtet. :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Træner ikke selv i Tårnby men har lov til at besøge stedet et par gang og jeg har kun positive ting at sige.

1) dygtige venlige folk
2) alt det udstyr du skal bruge.
3) masser af plads.
4) god solid stemning når der skal løftes.
5) KAGGGE!

Reputation point: 45

Styrkeliste
- Bænkpres: -1.00
- Squat: -2.00
- Dødløft: -1.00

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster