Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Patman skrev:tja vi kan ikke se det. link slettet.
Alt sådan noget er BRAS!!! spild af penge

SienZ skrev:Patman skrev:tja vi kan ikke se det. link slettet.
Ikke korrekt.
Det du omtaler er det som går under navnet ZMA.
Zinc, Magnesium, Vitamin B6. Det giver, for nogle (mig inklusiv), dybere søvn, hvilket betyder at man er friskere når man står op. Du har samtidig meget lettere ved at huske dine drømme. Om det booster din testosteron har der været meget snak om. Nogle siger at hvis den ikke er 100% af hvad den kunne være (for den givne person), kan de booste det op til de 100%, men igen, det er bare snak.
Som sagt, så tager jeg det selv, men det er primært for at sove bedre og være friskere til en ny dag![]()
Forresten, så drop at køb det som en "pakke". Det koster ihvertfald noget ekstra. Køb de 3 ting hver for sig og mix selv op i det rigtige forhold, så sparer du en god sjat penge.

xjacobbonde skrev:SienZ skrev:Patman skrev:tja vi kan ikke se det. link slettet.
Ikke korrekt.
Zinc, Magnesium, Vitamin B6. Det giver, for nogle (mig inklusiv), dybere søvn, hvilket betyder at man er friskere når man står op. Du har samtidig meget lettere ved at huske dine drømme. Om det booster din testosteron har der været meget snak om. Nogle siger at hvis den ikke er 100% af hvad den kunne være (for den givne person), kan de booste det op til de 100%, men igen, det er bare snak.
Som sagt, så tager jeg det selv, men det er primært for at sove bedre og være friskere til en ny dag![]()
Forresten, så drop at køb det som en "pakke". Det koster ihvertfald noget ekstra. Køb de 3 ting hver for sig og mix selv op i det rigtige forhold, så sparer du en god sjat penge.
Hvad køber du så for og få de 3 ting.
Og hvad er dine blandingsforhold

Crip'O skrev:Hvis du/din ven er teenagere er jeres testosteron allerede højt

SienZ skrev:xjacobbonde skrev:SienZ skrev:Patman skrev:tja vi kan ikke se det. link slettet.
Ikke korrekt.
Hvad køber du så for og få de 3 ting.
Og hvad er dine blandingsforhold
Jeg køber Zink, Magnesium og Vitamin B6 som piller.
Tager 400mg Magnesium som det eneste jeg kan huske. Tror det er 50mg Zink, og 11mg B6. Kan sagtens være at det er andre tal.
Newbies helpfile har de "rigtige" forhold. Den siger: Zink - 30 mg, Magnesium - 450 mg, B6 - 10 mg

Wassmann skrev:nu hvor admin har slettet linket, går jeg ud fra at det ikke er lovligt.

Crip'O skrev:Hvis du/din ven er teenagere er jeres testosteron allerede højt

SVea skrev:Crip'O skrev:Hvis du/din ven er teenagere er jeres testosteron allerede højt
Jeg har mine tvivl. Er jeg den eneste, der har bemærket, at TS er kvinde???Hvorfor i alverden hun vil have testbooster ved jeg så ikke.

A Menace To Chicken skrev:SVea skrev:Crip'O skrev:Hvis du/din ven er teenagere er jeres testosteron allerede højt
Jeg har mine tvivl. Er jeg den eneste, der har bemærket, at TS er kvinde???Hvorfor i alverden hun vil have testbooster ved jeg så ikke.
hun lider af den sjældne, men forfærdelige mentale tilstand "patfornægtelse".
.. mnah, måske der for een gangs skyld er hold i den gamle traver med "min ven har tænk sig at køre dette produkt, hva' siger i?"

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster