H-mann skrev:Mandenibusken999 skrev:jeg synes det er fint nok folk bruger det til privat brug, f.eks for at få en mere attraktiv krop eller bare være stærkere, f.eks blandt vennerne eller på arbejdet.
Derimod folk som bruger det i konkurrencer f.eks powerlifting og BB, det er for langt ude. Jeg kan ikke fordrage folk som gør det. Uanset om det blot er for at holde massen eller ej. Synes virkligt reglerne skal være hårdere til konkurrencer. Derimod synes jeg DK og EU gør alt for meget i at buste AA dealers og folk som bestiller det over nettet. Synes bare folk skulle maxe out deres ressourcer til at buste folk til konkurrencer.
Det er jeg dybt uenig i, hvorfor er det okay at bruge det når man ikke stiller op i konkurrencer og bar vil have en mere atrativ krop. jeg mener at hårdt arbejde er vejen frem og er ikke okay om så man bar vil imponere Jørgen nede fra Bauhaus, eller man vil være den nye Cutler!!
fordi det er ens eget valg, fordi der oftest er bivirkninger og folk burde selv være kloge nok til at vælge AS eller clean til privat brug. Jeg kan ikke se hvorfor du synes det ikke skulle være tilladt. Selvfølgelig udover at der er folk der ik aner pind om det som tar det og dør eller for syge bivirkinger.
Det er jo ikke alle som har ståviljen til hårdt arbejde og seriøs træning. Så må de lære det på den hårde måde via AS. Hvis de bruger AS vil de nok få succes i starten men senere vil massen forsvinde fordi de ikke tager det seriøst og i sidste ende vil folk indse det eller bare tage mere AS også er det jo der det går galt.
Jeg synes ikke at man skal "tvinge" folk til ikke at måtte tage AS og brainwashe at hård træning er den eneste vej frem. På den måde vil der altid være folk som bliver nysgerrige eller trætte af metoden og de prøver AS. Hvis de nu havde muligheden for at prøve det så ville de som jeg nu skrev prøve det, og ikke have samme instilling som de ville have når det var ulovligt. Dvs de ville have et mindre positivt syn på det og det ville være mere sandsynligt at de ville droppe det når de opdager at det ikke giver så gode resultater over lang sigt.
Men jeg kan godt følge folk som siger at det er dumt hvis man ikke træner og måske aldrig har gjort det og bare tager AS. Det er lidt for latterligt.
Derimod hvis man i forvejen træner, og måske har fin kost og ikke deltager i konkurrencer så synes jeg ellers at det er ok at tage noget AS en gang i mellem. Jeg synes bare ikke godt om folk som praktisk set er omvandrerne AS bomber. Folk som tager over 700-1000mg om ugen.
Men jeg forstår ikke helt.
Der er jo ASer derude som ikke har helt slemme bivirkninger, f.eks primobol. Hvorfor er det gjort ulovligt(dumt spørgsmål måske)?
hvis det kun er pga konkurrence hvorfor så ikke blot banne det til konkurrence brug ligesom koffein?
Det er bare min teori. Kom med noget konstruktivt kritik

og husk nu jeg er ikke så gammel og erfaren som jer så jeg har måske heller ikke det største indblik i den slags, men som jeg sagde så var det bare min teori.