Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69253 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JamesSyday
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049994 indlæg i 100493 emner
0 nye indlæg i dag

tror jeg vil følge lidt med i din log!
Hr.Kokholm skrev:av.. du er stærktror jeg vil følge lidt med i din log!

Legkongen skrev:Hr.Kokholm skrev:av.. du er stærktror jeg vil følge lidt med i din log!
Tak Hr. Kokholm. Du er nu også pænt stærk af en fyr på 18 år

Jeg var ikke helt ovenpå i dag. De sidste dage har været barske pga. specialeskrivning, trænger til ferie eller bare til at sove

Jeg fandt dog energi frem til at løfte 222,5 kg i raw squat - PR med 2,5 kg

De 290 var et halvhjertet forsøg - mest for lige at føle vægten. Det er nemlig mit mål at løfte 290 inden året er slut. Jeg regner med at give de 290 et seriøst forsøg om ca. en måned. Indtil da vil jeg fokusere på teknik 
I dag var min første deload dag i ben og dødløft..................nøøøøøøøøøøj hvor var det kedeligt
Jeg skulle heldigvis køre noget loflift, så jeg undgik dermed at falde i søvn 
Lithium skrev:Legkongen skrev:
Dødløft overhånd
3*270 PR + 5 kg
Det var dog modbydeligt....er det overhånd som i overhånd uden straps som i overhånd uden låsegreb ?
Jeg har rettet det nu 

Lithium skrev:Legkongen skrev:Træningsvægten svinger mellem 95 og 96 kgDet er for meget, men jeg har ikke tid til at røre mig så meget pt.
for megetdu er fucking strongman

Derudover havde jeg problemer med den ene skulder pga. onsdagens loglift. Det var som om, at den sov 

No Straps, No belt, No clothes, JUST RAW
ej spøg til side, godt at se du stadig for lavet nogen gode workouts

Mikkel leicht skrev:Du skulle næsten gøre det endnu mere RAW og gøre det nøgen også?No Straps, No belt, No clothes, JUST RAW
ej spøg til side, godt at se du stadig for lavet nogen gode workouts
og tak 

Jeg var helt ødelagt i mine ben efter en hård cykeltur, så bentræningen blev en tam omgang, men ellers var formen fin nok i de andre øvelser.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster