Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Omerta skrev:Han er tynd. Dette er et bodybuilding-forum. Hvorfor skulle vi lytte til ham?

rallen skrev:Omerta skrev:Han er tynd. Dette er et bodybuilding-forum. Hvorfor skulle vi lytte til ham?
For vi ved jo alle at kun swole nålenumser kan give kvalificerede råd.

Smeden skrev:Regulært nonsens fra ende til anden.
Især det med proteinerne og aminosyrene. Aldrig har jeg hørt magen til ævl. Nu er sagen faktisk den at man tjekker totalt nitrogen og ganger igennem med en faktor for at få mængden af protein. Nitrogen kan man ikke "tilberede væk".
Råspisere er idioter. There, i said it.

Omerta skrev:Han er tynd. Dette er et bodybuilding-forum. Hvorfor skulle vi lytte til ham?

Omerta skrev:rallen skrev:Omerta skrev:Han er tynd. Dette er et bodybuilding-forum. Hvorfor skulle vi lytte til ham?
Fint, hvis han har din ideal-krop, så synes jeg, at du skal blive rå-vegetar. Når det kommer til stykket, så ville jeg til en hver tid hellere tage rådet fra en "swole nålenumse" frem for ham dér.

Zaulich skrev:Omerta skrev:Han er tynd. Dette er et bodybuilding-forum. Hvorfor skulle vi lytte til ham?
Dude, han er 15 pund overvægtigt - SOM LØBER!![]()

Omerta skrev:Zaulich skrev:Omerta skrev:Han er tynd. Dette er et bodybuilding-forum. Hvorfor skulle vi lytte til ham?
Når jeg skriver "tynd", så mener jeg forladt for al synlig muskelmasse. Jeg behøvede kun at se de første par sekunder af klippet for at konstatere det. At han så er løber understreger netop blot min pointe - vi er bodybuildere; han er løber: hvorfor skulle vi lytte til ham og omvendt?

rallen skrev:Omerta skrev:rallen skrev:Omerta skrev:Han er tynd. Dette er et bodybuilding-forum. Hvorfor skulle vi lytte til ham?
Fint, hvis han har din ideal-krop, så synes jeg, at du skal blive rå-vegetar. Når det kommer til stykket, så ville jeg til en hver tid hellere tage rådet fra en "swole nålenumse" frem for ham dér.
Har jeg sagt at han har min idealkrop? Har jeg overhovedet sagt jeg mener han har ret? Har ikke engang set videoen, din kommentar er bare idiotisk på så mange planer.
At man er et kæmpe skur er lig trænings-guru.
http://www.youtube.com/watch?v=QKC5is0GE58 Poul er heller ikke særlig stor, han er dog en af de mest intelligente mennesker inden for træning, jeg har set på dette board.

Zaulich skrev:Omerta skrev:Zaulich skrev:Omerta skrev:Han er tynd. Dette er et bodybuilding-forum. Hvorfor skulle vi lytte til ham?
Når jeg skriver "tynd", så mener jeg forladt for al synlig muskelmasse. Jeg behøvede kun at se de første par sekunder af klippet for at konstatere det. At han så er løber understreger netop blot min pointe - vi er bodybuildere; han er løber: hvorfor skulle vi lytte til ham og omvendt?
Når jeg skriver som jeg lige gjorde, bør det opfattes ironisk - manden er jo en idiotTypisk amerikansk at råbe højt om noget revolutionært, når man har brug for penge

Omerta skrev:rallen skrev:Omerta skrev:rallen skrev:Omerta skrev:Han er tynd. Dette er et bodybuilding-forum. Hvorfor skulle vi lytte til ham?
Har jeg sagt at han har min idealkrop? Har jeg overhovedet sagt jeg mener han har ret? Har ikke engang set videoen, din kommentar er bare idiotisk på så mange planer.
http://www.youtube.com/watch?v=QKC5is0GE58 Poul er heller ikke særlig stor, han er dog en af de mest intelligente mennesker inden for træning, jeg har set på dette board.
Faktisk var det dig, som i første omgang påstod, at jeg mente det. Jeg legede blot med på din absurde "leg" og skrev, at hvis valget stod mellem ham og en "swole nålenumse", ville jeg vælge den sidste, men det er ikke ensbetydende med, at han er en guru; måske kunne man da endda sige, at han bare er det mindste af to onder. Så lad venligst være med at ligge ord i munden på mig, tak.
Og nej: du har ikke sagt, at han repræsenterede din idealkrop og få det ikke til at lyde som om, at jeg har påstået det. Jeg skrev HVIS han er din idealkrop.
I lyset af overstående klarlæggelse mener du så stadig, at min kommentar er idiotisk?

rallen skrev:Omerta skrev:rallen skrev:Omerta skrev:rallen skrev:Omerta skrev:Han er tynd. Dette er et bodybuilding-forum. Hvorfor skulle vi lytte til ham?
Faktisk var det dig, som i første omgang påstod, at jeg mente det. Jeg legede blot med på din absurde "leg" og skrev, at hvis valget stod mellem ham og en "swole nålenumse", ville jeg vælge den sidste, men det er ikke ensbetydende med, at han er en guru; måske kunne man da endda sige, at han bare er det mindste af to onder. Så lad venligst være med at ligge ord i munden på mig, tak.
Og nej: du har ikke sagt, at han repræsenterede din idealkrop og få det ikke til at lyde som om, at jeg har påstået det. Jeg skrev HVIS han er din idealkrop.
I lyset af overstående klarlæggelse mener du så stadig, at min kommentar er idiotisk?
Ja. :O)
Når du siger at vi skal afvise al information om træning og kost fra folk der tynde, siger jeg at det lyder som en udtalelse fra en idiot. Det var sådan set bare det jeg ville med mit indlæg.

Omerta skrev:rallen: point taken, og du har fuldkommen ret, men jeg er altid skeptisk, når en tynd person udtaler sig om bodybuilding (det er ikke sagen her selvfølgelig) eller en fed person udtaler sig om vægttab, hvilket egentlig var formålet med mit indlæg (:
Kardon93: Det siger jeg sådan ca. her:Omerta skrev:Han er tynd. Dette er et bodybuilding-forum. Hvorfor skulle vi lytte til ham?
Overstående kommentar var selvfølgelig ikke rettet specifikt mod ham fra klippet - jeg har ikke set mere end de første 20 sek af det - , men var i høj fra generalisering og over-i-en-kam-skærende (sådan kan den i hvert fald læses), hvilket rallen så rigtigt påpegede.

Magic-MJ-Music skrev:Rå mad behøves ikke være idiotisk !

Kardon93 skrev:Magic-MJ-Music skrev:Rå mad behøves ikke være idiotisk !
Hvis man vil gaine muskelmasse er det sjældent gavnligt. Altså self. hvis skal det være del af kost, men ikke kun det.

Magic-MJ-Music skrev:Kardon93 skrev:Magic-MJ-Music skrev:Rå mad behøves ikke være idiotisk !
Hvis man vil gaine muskelmasse er det sjældent gavnligt. Altså self. hvis skal det være del af kost, men ikke kun det.
Jeg forstod ikke din besked, men på det første kan du ikke være mere forkert på det

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Råspisere er idioter

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster