Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1180
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1178

Følg bodybuilding.dk på

Therma Power KUN effektivt i forhold til kaloriebalance?

Udskriv emne

Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping

Hej alle

Jeg har hørt meget godt om produktet Therma Power, der skulle kunne hjælpe en til at tabe fedt.

Mit problem er, at jeg altid forsøger at dyrke motion og spise sundt, men at jeg primært taber muskelmasse alligevel. Dette er sket flere år i træk nu, og det er meget frustrerende.

Jeg har hørt om produktet Therma Power fra en kammerat. Det skulle være ganske sikkert at bruge, hvis man er i nogenlunde god form og ikke for overvægtig. Jeg har kun nogle få kilo for meget, som jeg gerne vil smide for at få lidt mere markering frem.

Formen er også relativt god. Løber da hurtigt i hvert fald.

Mit problem har aldrig været at tabe kilo; kun at tabe de rigtige.

Kunne Therma Power hjælpe mig med at smide fedtet, eller hjælper det kun med at forbrænde kalorier?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det kunne de, de kunne også hjælpe dig til dårligt hjerte og til skade af nyren og andet godt, de indeholder efedrin og er ulovlige, de er også farlige, mange er blevet syge af dem, så hold dig fra dem, sørg for at få protein nok og tab dig meget langsomt så bliver det meste af muskelmassen. :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Langelands Body & Motionsklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog

det er ikke alle der er lige gode til at have høj muskelmasse og lav fedtmasse og og den evne vil therma power helt grundlæggende ikke ændre på...

Iøvrigt synes jeg det lyder mærkeligt at du virker meget sikker på at du normalt kun taber muskelmasse? Er det noget du har en form for troværdigt mål for?
Månedens skribent: November 2007
Redaktør

Reputation point: 55

Geografisk sted: Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Du skal forbrænde kalorier for at smide fedt jo, som din overskrift antyder findes løsningen i din energibalance :)

Find frem til dit ligevægtsindtag og lav en kostplan, hvor du ligger cirka 500 kcal under dette ligevægtsindtag. Kostplanen skal så måske baseres på en 40/40/20 fordeling af proteiner, kulhydrater og (sundt) fedt :wink:

Ovenstående er kort fortalt, hvis du virkelig vil vide mere så stig op på læsehesten og lad den føre dig ind i vores artikelarkiv :mrgreen:
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Kostplan: Vis kostplan

Hvad er kalorier? Hvad er fedt? Du burde nok have læst mere om kost, og thermapower istedet for at kun at høre på den tit dogmatiske vinkel fra krudtsælgere.

For at tabe sig, skal man være i kalorie underskud, de ektra kalorier der skal til for at komme i ligevægtsindtag, bliver taget fra dit eget fedt(og lidt muskler). Hvorved man forbrænder fedt.
Cardio vil yderligere skyde fedtforbrændingen op.

http://www.bodyhouse.dk/idealbb/view.asp?topicID=4832
Her er noget om Efedrin, på en anden side. Man må ikke rådgive det her.
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Galleri: Vis galleri (13)

Flyttet
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Nu er det jo ikke alt Therma Power der indeholder Ephedrin, så rolig nu drenge.

Mht. dit spørgsmål, så vil Therma Power ikke kunne ændre på det, det er formentlig genetisk bestemt at du har så svært ved at smide det sidste, eller også tager du fejl, for som Incognito er inde på, lyder det mærkeligt at du er så sikker på det.

Geografisk sted: Esbjerg.

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

Hej alle - og tak for jeres svar.

Jeg vil mene, jeg har den grundlæggende viden nogenlunde i orden. Har læst en hel del artikler om emnet, men jeg var nu stadig i tvivl om Therma Powers stort opslåede effekt - dogmer eller ej.

Incog: Jeg taber ikke kun muskelmasse, men balancen mellem det, jeg taber, er særdeles ugunstig i BB-øjemed.

Over flere omgange har jeg smidt både 10 og 15 kg af de slunkne korpus uden at se nævneværdigt mere cut ud. Hvad værre er, så ryger der gerne en røvfuld styke og masse med i købet. Det bliver altid så galt, at jeg giver op til sidst... når der pludselig er røget 20 kg af ens rows og det samme på bænkpressen, så kan det sgu godt mærkes på motivationen.

Ellers søger jeg i reglen at holde kosten fornuftig i cutte-perioder, samt indlægge mig til den selvtortur, der kaldes cardio ;) Gerne 30 minutter umiddelbart efter træning 4 gange i ugen eller deromkring.

Intensiteten fra træningen holdes ret høj, og jeg kæmper for at bibeholde styrke og masse, synes jeg selv... alligevel er resultat det samme... derfor er gode råd dyre!

Jeg har pokkers let ved at tabe mig, men jeg har pokkers svært ved at tabe 'det rigtige'.

Takker igen for jeres svar og håber på yderligere vejledning :-)

Logbog: Ingen logbog

nu er de vægttab du beskriver jo ret store, så jeg kan ikke lade være emd at tænke på om de er gået langsomt nok?

Men ikke alle har gener til at bevare en god kropssammensætning og det vil therma power bare helt fundamentalt ikke ændre på - slut.
Månedens skribent: November 2007
Redaktør

Reputation point: 55

Geografisk sted: Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Tilbage til Doping