Hejsa er en 17-årig studerende knægt fra det bondske Horsens-område, der for kort tid siden (mindre end 4 uger) begyndte at styrketræne el. rettere sagt dyrke lidt vægtløftning/styrkeløft.
lidt facts:
højde 182cm vægt 81kg.
lidt om min normale træningsdag:
dødløft: 3*3rep med 1-110kg.
bænk-pres:3*3rep med 65 kg.
squat:3*3 rep med 70-80kg.
barb curl:3*10rep med 30kg.
chins 3*af så mange jeg kan: egen kropsvægt.
dips: så mange jeg kan.
frivend:55-65kg-indtil jeg har helt styr på stød og træk for den sags skyld (er jo først lige startet).
så kører jeg lidt mave i maskine og mavebøjninger osv.. Nogle gange bliver der også plads til lidt strandøvelser, hvor jeg træner brystet, biceps og triceps lidt grundigere.
Kommer self også til at lave flere slags øvelser men er som sagt lige startet. Jeg er også begyndt at løbe 11km hver uge, da jeg gerne vil tabe mig 5-6kg.
DEt jeg er i tvivl om, er hvilke kosttilskud, der ville være godt til en som mig. Da jeg vil tabe mig har jeg tænkt på at tage nogle Thermo DunamX, men er kun 17år så ved ikke helt, så tænkte istedet på at tage noget charge. Føler nemlig når jeg er færdig med skolen ca. 15:00 tiden og laver lektier, indtil jeg om aftenen skal træne, har brug for lidt ekstra energi som jeg kan se slankeprodukterne også giver.
Vil også lige sige, at jeg lever rimlig sundt spiser mange grøntsager og kylling osv.. Det eneste tidspunkt jeg indtager noget meget usundt er til fester Smil
kiunne også godt tænke mig at begynde at tage noget proteinpulver og kreatin, da det sikker vil være gavnligt for min træning, som er ca. 3 gange om ugen.
Men altså, det jeg spekulerer mest på, er om det ville være en god ting for mig at tage nogle af disse slankeprodulter som charge (el. Thermo DynamX hvis det ikke er skadeligt for en under 18)?........